رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 225053

تتلو و تکرار یک پیشنهاد عجیب؛

آقای منصوریان! نیم فصل دوم من را بیاور استقلال تا قهرمان آسیا شویم/عکس

ساعت24-خواننده مطرح خطاب به سرمربی استقلال اعلام کرد: «مگر شما در نفت انقدر موفق نبودی همون پرسپولیس تو کورس قهرمانی رو پارسال دو تا زدین !!! مشکل از جای دیگس !! خودتم می دونی !!»

امیر تتلو خواننده پرطرفدار کشورمان، چند سالی هست که هوای فوتبال در سر دارد و می خواهد به دنیای حرفه ای این رشته وارد شود.

وی در سال های ناکامی پرسپولیس خودش را به سرخپوشان نزدیک کرد تا با بازی در این تیم، حلال مشکلات این تیم لقب بگیرد. حالا که دوران افول استقلال سر رسیده وی مدعی شده که طرفدار استقلال شده و می خواهد آبی های پایتخت را از بحران نجات دهد.

در روزهایی که برای هواداران استقلال دل و دماغی نمانده خواندن پیشنهاد تتلو به علیرضا منصوریان خالی از لطف نیست.

وی نوشت:

«علی آقا غمت نباشه ما پُشتتیم! ولی توام پُشتمون باش من می دونم مشکل از کجاست و چطوری میشه درستش کرد !! مشکل اصلا فنی نیست !!! آخه با مشکل فنی که آدم تو دو دقیقه دو تا گل نمیخوره !!! همه تیم باید همزمان اشتباه کنن که این اتفاق بیوفته !!

من می دونم مُشکل از شما نیست و مُشکل از جو استقلاله و انرژیا !! مگه شما تو نفت انقدر موفق نبودی همون پرسپولیس تو کورس قهرمانی رو پارسال دو تا زدین !!! مشکل از جای دیگس !! خودتم می دونی !! هر کاری می کنی نمیشه !! اگه فنی بود تا الان حل شده بود !!

این همه مطالعه کردی و مشاوره گرفتی حتما و خودت می دونی که اگه حل شدنی بود حل میشد !!! به خدا مسی رو هم بیارین نمیشه !! چون مشکل اصلا فنی و بازیکن نیست !!

بابا بذارید من بیام اگه بد بود بندازینم بیرون !! چیه مگه !! دیگه از این بدتر که نمیشه و نداریم !! همه بازیا بی نتیجه و سکوها خالی !! می ترسین که چیو از دست بدین ؟!؟!؟

بعدش هم داش علی، این آرش افشین رو چرا نمیذاری تو زمین ؟!؟ بابا مرد بزرگی که دنبال قدمای بزرگه که نباید لج کنه با خودش !!! آرش از خیلیا که بازیش دادی بهتره !! همه هم میدونن

جانواریو و مجید حسینی و فرشید اسماعیلی و بهنام برزای و محسن کریمی و جابر و کاوه و مگوییان و امید و خسرو را هم دست نزن بگذار فیکس باشند تو بازی با سپاهان

نیم فصل دوم هم که من و روزبه چشمی و کنعانی رو بیار اگه قهرمان آسیا نشدیم تف کن تو صورت من »

برای دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها