رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 229001

نقاش چهره علی دایی در تمرین نفت تهران+عکس

ساعت 24- هوادار معلول و علاقه‌مند دایی که چندی پیش تصویر وی را نقاشی کرده بود در تمرین نفت تهران حضور یافت و مورد استقبال گرم دایی و شاگردانش قرار گرفت.

علی دایی
فاطمه دختر علاقه‌مند به فوتبال که علاقه خاص و ویژه‌ای به علی دایی دارد چندی پیش تصویر علی دایی را به زیبایی نقاشی کرده بود و انتشار این تصویر در فضای مجازی با واکنش علی دایی همراه بود. دایی برای این هوادار معلول آرزوی سلامتی و موفقیت کرده و اعلام کرده بود که به زودی با وی دیدار خواهد کرد. در پی این اتفاق، محمد قاضی هماهنگی‌های لازم را انجام داد و فاطمه امروز به محل تمرین نفت تهران آمد.

این هوادار که با معلولیت 80 درصدی مواجه است به محض حضور در تمرین نفت با استقبال گرم علی دایی و اعضای تیم نفت قرار گرفت. حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت نیز در تمرین حضور داشت و با این هوادار خوش و بش کرد.


در جریان این دیدار، فاطمه تصویر علی دایی را که نقاشی کرده بود به سرمربی نفت اهدا کرد. دایی دقایقی با این هوادار معلول گفت‌وگوی خصوصی و جداگانه‌ای داشت. دایی به فاطمه گفت: وقتی دیدم که به رغم مشکلاتی که داری این نقاشی را کشیده‌ای بسیار حیرت زده شدم. به خیلی‌ها نشان دادی که می توان به رغم معلولیت دست به کارهای بزرگی زد. برایت بهترین‌ها را آرزو دارم و بسیار خوشحالم که شما را امروز در تمرین نفت دیدم.


همیشه جویای احوالت خواهم بود و امیدوارم بتوانی در این زمینه هنری و تخصصی که داری موفق و سربلند باشی و کارهای شاخص و زیبای تو را ببینیم. دایی قصد دارد متقابلا هدیه‌ای معنوی برای فاطمه ارسال کند. اعضای تیم نفت هم با این هوادار معلول عکس یادگاری گرفتند.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها