رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 233167

حضور عجیب شجاعیان در منزل کمالوند

ساعت24-چه دلیلی وجود داشت که مشکل هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد در منزل شخصی سرمربی این تیم برطرف شود؟ مگر باشگاه گسترش فولاد، دفتر نداشت؟

داریوش شجاعیان
style="text-align:justify">خبر آمده داریوش شجاعیان، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال گسترش فولاد برای رفع سوءتفاهماتش با فراز کمالوند به خانه سرمربی تیمش رفته و این شبانه به خانه رفتن، کمک کرده تا مشکل بین دو نفر برطرف شود!


سؤالی که این وسط پیش می‌آید، این است که مگر بین این دو چه مشکلی بوده که باید با شب‌نشینی در خانه مربی حل می‌شده است؟ مگر نه اینکه این بازیکن می‌توانسته مشکلش با مربی را در دفتر باشگاه حل کند؟ مگر نه اینکه مثل تمام مربیانی و بازیکنانی که در طول مدت کاری با هم به مشکلی می‌خورند، این دو هم می‌توانستند در یکی از اتاق‌های باشگاه بنشینند و در مورد مشکل یا سوءتفاهمی که بین‌شان پیش‌آمده با هم بحث کنند.

این موضوع اصلاً غیر طبیعی نیست که یک بازیکن، آن هم بازیکنی به کم‌تجربگی و با استعدادی داریوش رضاییان، در طول فصل با مربی حساسی مثل فراز کمالوند به مشکل بخورد. با این همه چه دلیلی وجود داشت که این مشکل در منزل شخصی سرمربی گسترش فولاد برطرف شود؟ مگر باشگاه گسترش فولاد، دفتر نداشت؟

مگر دلیل نارضایتی کمالوند از بازیکنش، شخصی است که این ملاقات باید در خانه سرمربی صورت بگیرد؟ چرا؟ قبلاً هم فوتبال ایران از این دست ملاقات‌های شخصی را تجربه کرده و از آن سودی نبرده است. یک بار امیر قلعه نویی شبانه در منزل خود پذیرای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بود و یک بار هم فرهاد مجیدی در منزلش پذیرای یک بازیکن و دوست مشترک بود که از او می‌خواستند تا هدایت استقلال را بپذیرد!

مذاکره اعضای هیئت مدیره با امیر قلعه نویی برای بازگشت به استقلال غیر از آنکه هیئت مدیره را کاملا در موضع ضعف قرار داد، سود دیگری نداشت. مذاکره شبانه هم نه نتیجه‌ای برای آن بازیکن داشت و نه برای مجیدی یا استقلال سودی حاصل کرد.

سؤال دیگر از فراز کمالوند این است که آیا بازیکنان دیگر هم در صورتی که با او به مشکل بخورند، این شانس را خواهند داشت که در منزل او به رفع سوءتفاهم بپردازند؟ وقتی می‌شود در باشگاه، جلسه محرمانه‌ای را برگزار کرد، چرا باید به منزل مربی رفت؟
میزان
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها