رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234119

امسال در برج میلاد مراسم فرش قرمز نخواهیم داشت/ افتتاحیه جشنواره سی و پنجم نهم بهمن در برج میلاد برگزار میشود

ساعت 24-دبیر جشنواره فیلم فجر گفت:امسال برج میلاد محل تخصصی تماشای فیلم ها خواهد بود که در آن رسانه ها، منتقدین و صاحبان آثار شرکت خواهند کرد و باید بگویم امسال در برج میلاد مراسم فرش قرمز نخواهیم داشت.

محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خصوص برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نهم بهمن ماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: این برنامه کاملاً رسمی برگزار شده و طی آن مراسم بزرگداشت برخی هنرمندان صورت خواهد پذیرفت.

دبیر جشنواره در خصوص بروز مشکلات بلیت فروشی اعلام کرد: مشکلاتی برای بلیت فروشی پیش آمد که خود من رسماً عذرخواهی خود را اعلام کردم.

وی ادامه داد: 15 هزار نفر در روز اول بلیت فروشی از طریق سایت سینوگرام ثبت نام کرده اند که بر اساس الویت در ثبت نام پیامکی به آنها داده خواهد شد تا برای اخذ بلیت به پردیس ملت مراجعه نمایند.

محمد حیدری درباره برگزاری مراسم فرش قرمز این دوره از جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: امسال برج میلاد محل تخصصی تماشای فیلم ها خواهد بود که در آن رسانه ها، منتقدین و صاحبان آثار شرکت خواهند کرد. معرفی آثار نیز در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود. در انتها باید بگویم امسال در برج میلاد مراسم فرش قرمز نخواهیم داشت.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها