رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234163

مصرف بالای فرآورده های آرایشی بهداشتی در کشور

ساعت 24- معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مصرف فرآورده‌های کازمتیک در ایران بسیار بالاست و اهمیت دارد محصولاتی با کیفیت و با دانشی در کشور وجود داشته باشد و با استانداردهای بین‌المللی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

عباس پرداختی صبح امروز چهارم بهمن ماه در نشست خبری همایش آسیایی دانشمندان کازمتیک «آرایشی - درمانی» اظهار کرد: این همایش یکی از مهمترین همایش‌های بین‌المللی طی سال‌های اخیر است که به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.


وی شعار همایش را «علم کازمتیک، چهره زیباتر، زندگی بهتر» عنوان کرد و بیان کرد: این همایش با همکاری انجمن خاورمیانه دانشمندان متخصص شیمی کازمتیک و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

پرداختی با اشاره به سرفصل‌های همایش آسیایی دانشمندان کازمتیک در کرمان تصریح کرد: نوآوری در لوازم کازمتیک، کازمتیک بالینی، کازمتیک سبز یا طبیعی و کاربرد نانو برای این همایش در نظر گرفته شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: می‌خواهیم محصولاتی داشته باشیم که حداقل آسیب را به محیط زیست بزند و از سوی دیگر برای ما اهمیت دارد که بتوانیم در تامین مواد اولیه این فرآورده‌ها نقش داشته باشیم.

وی همایش آسیایی دانشمندان کازمتیک «آرایشی - درمانی» را همایشی فرهنگی و علمی دانست و گفت: با توجه به حضور دانشمندان برتر و شرکت‌های متعدد خارجی، این همایش برای استان می‌تواند جنبه‌های مثبت زیادی داشته باشد.

پرداختی عنوان کرد: همایش آسیایی دانشمندان کازمتیک «آرایشی - درمانی» در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: مصرف فرآورده‌های کازمتیک در ایران بسیار بالاست و اهمیت دارد محصولاتی با کیفیت و با دانشی در کشور وجود داشته باشد و با استانداردهای بین‌المللی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

پرداختی با اشاره به بازار تولیدات قاچاق و بی‌کفیت که بعضا آسیب‌های شدیدی به پوست و مو مصرف کننده می‌زنند، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی، دانش‌های نوین و فرمولاسیون فرآورده‌ها را به همراه خواد داشت.

وی ادامه داد: در این همایش مباحث بازآموزی را برای پزشکان، داروسازان، و متخصصان پوست و ... در کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌ها خواهیم داشت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها