رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234210

رونمایی از آهنگ جدید خواننده معروف در خندوانه

ساعت 24- به گفته «سارا شمیرانی» مسئول روابط عمومی مجموعه تلویزیونی «خندوانه»، قرار است ۱۰ بهمن ماه، قطعه «زندان» از «محسن چاوشی» ویژه این برنامه پخش شود.

محسن چاوشی
style="text-align:justify">در اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی برنامه «خندوانه»، ضمن اشاره به حضور شخصیت عروسکی جدیدی در برنامه های آتی این مجموعه، از رونمایی و انتشار قطعه «زندان» با صدای «محسن چاوشی» در تاریخ 10 بهمن ماه 1395 نیز خبر داده شده است.

به گفته «سارا شمیرانی» مسئول روابط عمومی مجموعه تلویزیونی «خندوانه»، قرار است 10 بهمن ماه، قطعه «زندان» از «محسن چاوشی» ویژه این برنامه پخش شود و با توجه به اینکه تاکنون تاریخ انتشار این اثر تغییر پیدا کرده، امید می رود اینبار، طبق وعده داده شده از سوی این گروه، پخش این قطعه قطعی شده و در زمان مشخص روی آنتن رود.

طبق گفته های شمیرانی، با توجه تمدید قرارداد برنامه «خندوانه» با شبکه «نسیم»، قرار است تولید و پخش این برنامه پرمخاطب تا شهریور ماه سال 1396 ادامه یابد. برای بهار آینده نیز ساخت برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که شاید شرکت کردن مردم در بخش های اجرایی مسابقه «خنداننده شو»، به ایام نوروز منتقل شود.»

شایان ذکر است که «محسن چاووشی»، در سی و دومین جشنواره بین المللی «موسیقی فجر»، جایزه «باربد» را برای آهنگسازی آلبوم «امیر بی گزند» دریافت کرد.
برنامه تلویزیونی «خندوانه» با مجریگری «رامبد جوان»، هر شب ساعت 23:00 از شبکه «نسیم» بروی آنتن می رود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها