رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234214

برانکو: اراده‌ای در داوریها وجود دارد تا موفق نشویم

سرمربی پرسپولیس گفت: امروز پیروز نمی‌شدیم امتیاز بازی با فولاد ارزش پیدا نمی‌کرد.

برانکو
برانکو پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر گسترش فولاد گفت: یک بار دیگر شهادت تعدادی از آتش‌نشانان عزیز حادثه پلاسکو را تسلیت عرض می‌کنم. زندگی ادامه دارد و مسابقات‌مان هم همینطور. طبیعی بود اگر امروز پیروز نمی‌شدیم امتیاز بازی با فولاد ارزش پیدا نمی‌کرد.

او گفت: از برد امروز خوشحال هستم و به بازیکنانم به خاطر اراده‌شان برای برد تبریک می‌گویم. این بازی خاص بود که نیاز به تمرکز بالای بازیکنان داشت. صبوری زیادی در بازیکنان دیده می‌شد و برای برد سماجت داشتند آن هم مقابل تیم خوب و سختی مانند گسترش فولاد. در نیمه دوم بازیکنان توانستند سطح بازی خود را بالا ببرند.

او در رابطه با جذب دفاع جدید و جایگزینی برای سیدجلال حسینی که با دریافت زرد از بازی هفته آینده محروم شد گفت: هنوز زود است در این مورد نظر دهیم. فردا باید در تمرین وضعیت بدنی بازیکنان را ببینیم. چهار روز تا دیدار بعدی فرصت داریم. بازی‌ها نزدیک به هستند و خطر بالقوه برای همه بازیکنان وجود دارد. آنها ریسک کرده و خطر محرومیت‌شان زیاد است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات فراز کمالوند که گفته بود تماشاگران در روند داوری تاثیر گذاشته بود، گفت: متوجه این موضوع نشدم. اگر تماشاگران فشار آوردند، پس داور باید به سود ما تصمیم بگیرد؟ داوران مانند ما مربیان و همچنین بازیکنان تحت فشار هستند، اما قطعا نباید دلیلی بر این باشد که داوران به بهترین نحو تلاش نکنند و قضاوت خوبی نداشته باشند. اصلا به حسن نیت داوران شک ندارم و می‌دانم قضاوت کردن برای پرسپولیس راحت نیست. این موضوع را هم می‌دانم که هر اشتباهی چه طرف دیگری و چه طرف ما صورت بگیرد، بزرگ‌نمایی می‌شود. خودتان شاهد هستید که از داوری شکایت نکرده‌ایم، اما معمولا به ضررمان تمام می‌شود.

برانکو در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس چه رایزنی‌هایی برای اشتباهات داوری انجام داده و اینکه ممکن است در دیدارهای آینده به مشکل بخورید، گفت: با شما موافقم. صحنه‌های مشکوکی در بازی بودند و اگر کارشناسان تایید کردند پنالتی بوده، حتما پنالتی بوده است. کارت زردهایی گرفتیم که نباید می‌گرفتیم و بازیکنان را عصبی کرد. در بازی‌های حساسی مثل امروز، نیاز نیست این چنین قضاوت شود. کارت دوم ما نباید داده می‌شد. به جای اینکه آنها کارت بگیرند، ما کارت گرفتیم. همانطور که شما می‌گویید این حس دست می‌دهد که اراده‌ای وجود دارد تا موفق نشویم.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس جزو تیم‌های تهاجمی بوده، اما مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، به مشکل می‌خورد، گفت: طبیعی است که همه تیم‌ها با انگیزه مضاعف روبه‌روی ما ظاهر می‌شوند و آسان نیست که به سرعت بتوانیم به گل برسیم. می‌دانستیم که نیاز به گل زدن داریم. این نخستین شکست گسترش در بیرون از خانه بود. بنابراین از بازی نیمه دوم تیمم راضی بودم. همانطور که همکارتان گفت، دو پنالتی ما گرفته نشد و چندین موقعیت هم داشتیم. پس از اینکه به گل رسیدیم، باز هم دفاع آنها باز نشد و تنها یک موقعیت بدست آوردند که بیرانوند دفع کرد. آنها ملی‌پوشی به نام شجاعیان دارند و رضا خالقی‌فر که بازیکن سابق ما بود. دفاع آنها تمرکز خوبی داشت، اما باید اشاره کنم که دفاع ما هم عالی کرد که موقعیتی به حریف نداد.

برانکو در مورد اینکه بازیکنان دو اخطاره پرسپولیس به گونه‌ای بازی می‌کردند که به دیدار حساس مقابل تراکتورسازی و استقلال برسند، گفت: ما اهل حساب و کتاب نیستیم. بازی آینده ما در قم به اندازه دیدار با تراکتورسازی مهم است. همانطور که دیدار امروز مهم بود تا برد اهواز را تثبیت کنیم. صبا در دو بازی اخیر نشان داده که تغییراتی داشته و طبیعی است که کار سختی خواهیم داشت.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها