رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234223

علی انصاریان درنقش یک فوتبالیست شهید! +عکس

ساعت 24- علی انصاریان ایفاگر نقش فوتبالیست شهید مهدی رضایی مجد شد.

علي انصاريان
style="text-align:justify"> در ادامه ساخت فیلم «۱۷۵ غواص» به کارگردانی سعید چاری مستندی درباره یکی از این شهدا ساخته می شود که به زندگی فوتبالیست شهید مهدی رضایی مجد می پردازد.


علی انصاریان بازیگر نقش این شهید فوتبالیست در این باره گفت:
در این مستند به زندگی شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان اسبق تیم فوتبال جوانان پرداخته می شود که یکی از مردان آسمانی فوتبال است که در زمان حضور خود در این تیم افتخارات بسیاری را نصیب ورزش کشور کرد و در جبهه های حق علیه باطل در عملیات تکمیلی کربلای پنج در منطقه شلمچه به شهادت رسید. در این فیلم گوشه هایی از زندگی شهید از زبان خانواده و فوتبالیست های معروف را می شنویم. من درباره این شهید تحقیقات گسترده ای داشتم و به نظرم شهید رضایی مجد کاراکتر بسیار شیرین و جذاب و دوست داشتنی داشت.
وی در زندگی اش تصمیمات مهمی گرفت که می تواند درس زندگی برای همه باشد. این شهید انسان بسیار محبوب و دوست داشتنی بوده و در یک تیم محبوب بازی می کرده و در عین داشتن چنین شرایط ایده آلی در ورزش، آن را رها کرد و به جبهه رفته و شهید شده است. از آنجایی که من هم فوتبالیست بودم، بازی در نقش این شهید برایم بسیار جذاب بود.

علی انصاریان پیش از این در فیلم های «حکم تیر»، «حس خوب زندگی»، «هدیه» و «شروع یک پایان» حضور داشته است و در سریال هایی چون «نقطه چین» «آسپرین»، «کیمیا»، «چارخونه»، «خانه اجاره ای» و «زیر آسمان شهر» حضور کوتاهی داشته است.

لوکیشن های این مستند در شهرک دفاع مقدس، موزه دفاع مقدس و خانه ای در نواب است. ضمن اینکه ۱۱ اسفند سالگرد شهادت این فوتبالیست شهید است که سعید چاری این فیلم مستند را بر اساس زندگی او می سازد.
سعید چاری فیلم «۱۷۵ غواص»، را با بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی و دانیال عبادی مقابل دوربین برده است.
خلاصه داستان فیلم

عملیات «کربلای ۴» لو می رود و به خاطر این خیانت، لشگری که فرمانده آن را حبیب و حاج عبدالرضا برعهده داشتند، گرفتار عراقی ها شده و زمین گیر می شوند. در نتیجه این حرکت همه رزمنده ها شهید و مجروح شدند. در این حال حاج عبدالرضا می خواهد نیروهایش را به عقب بر گرداند، اما حبیب مجروحین را تنها نمی گذارد…
بانی فیلم
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها