رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234226

ده سال زندان و جریمه سنگین؛ مجازات معترضان ترامپ

ساعت 24- مقامات آمریکا می‌گویند ممکن است صدها نفر از معترضانی که علیه ترامپ تظاهرات کرده‌اند به جرم آشوب و شورش به ده سال زندان و یا پرداخت جریمه سنگین محکوم شوند.

معترضان ترامپ
style="text-align:justify">بنابراعلام مقامات آمریکا ممکن است شمار زیادی از معترضانی که علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، تظاهرات کرده‌اند به جرم آشوب و شورش به ده سال زندان و یا پرداخت جریمۀ سنگین محکوم شوند.

بیشتر معترضانی که بعد از مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری آمریکا دستگیر شده‌اند، ممکن است به ده سال زندان و یا پرداخت جریمه 25 هزار دلاری محکوم شوند.

بیش از 200 نفر در اعتراضات و ناآرامی‌های روز جمعه (اول بهمن 1395)، همزمان با آغاز مراسم تحلیف دونالد ترامپ به اتهام تخریب اموال عمومی در این کشور دستگیر شدند.

اعتراضات ضدترامپ در واشنگتن، پایتخت آمریکا، با دخالت نیروی پلیس و استفاده از گاز اشک‌آور، نارنجک‌های صوتی، ماشین‌های آب‌پاش و اسپری فلفل به خشونت کشیده شد.

همه افرادی که در جریان اعتراضات اخیر ضدترامپ دستگیر شدند، روز یکشنبه در دیوان عالی واشنگتن حاضر شدند.

بسیاری از بازداشتیان به تخریب اموال عمومی متهم شده‌اند.

یکی از معترضان در دادگاه گفت وی خبرنگار یک وب‌سایت خبری بوده و پلیس نباید وی را دستگیر می‌کرد.

مردم آمریکا از یک هفته پیش از مراسم تحلیف، در نقاط مختلف این کشور تجمعات اعتراضی بر پا کردند. اوج این تظاهرات در روز تحلیف انجام شد که به درگیری پلیس با معترضان انجامید.

پرس تی وی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها