رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 235456

آخرین وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات

ساعت24-پرسپولیس فعلا دو جای خالی در فهرست بزرگسالش دارد و اگر اوکراینی‌ها نروند باید طی شش روز آینده حداقل در دو پست از چهار پست مد نظر بازیکن بگیرد.

برای پرسپولیس همیشه خیلی دیر می‌شود. همیشه همینطور بوده. فرصت‌ها می‌گذرند و وقتی زمانی باقی نماند یادشان می‌افتد که باید کاری می‌کردند و نکردند. شروع کار پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان خوب بود و در همان هفته اول سروش رفیعی و سامان نریمان جهان جذب شدند اما واقعیت این است که با وجود هیجان‌انگیز بودن این خریدها جذب هافبک در اولویت نبود. پرسپولیس در چهار پست مدافع میانی، مدافع چپ، هافبک دفاعی و مهاجم نوک نیاز به جذب بازیکن دارد تا نیمکتی قوی‌تر برای ادامه بازی‌های لیگ برتر ولیگ قهرمانان داشته باشد اما هنوز خبری از جذب بازیکن جدید نیست. پنجره نقل و انتقالات زمستانی روز ۱۴۴ بهمن یعنی درست ۶ روز دیگر بسته می‌شود اما برای پوشش دادن و پر کردن ۴ پست مورد نظر برانکو بازیکنی جذب نشده است. هر چند مدیران باشگاه همچنان می‌گویند در حال مذاکره هستند و مدل کاری‌شان این‌گونه است که بدون سر و صدا و جار و جنجال کار را پیش می‌برند اما واقعیت این است که وقتی فضای شایعه خالی از نام‌های معتبر باشد در واقعیت هم خبری وجود نخواهد داشت تا هواداران پرسپولیس را خوشحال کند. پرسپولیس برای پست مدافع میانی شجاع خلیل‌زاده را می‌خواست که سپاهان او را نداد، ایگور پراهیچ گزینه بعدی بود که به کرواسی رفت و دیگر خبری از او نشد. گزینه‌هایی مثل سیامک کوروشی هم اصلا از ابتدا جدی نبودند و باشگاه تکذیب‌شان کرد. گزینه نهایی سعد ناطق عراقی است که اگر تا دو روز دیگر رضایتنامه‌اش را از نیروی هوایی عراق نگیرد حضورش در پرسپولیس منتفی است.

برای دفاع چپ گزینه مطرح شده شایان مصلح مدافع سپیدرود رشت بود که درخواست رقم بالا برای صدور رضایتنامه این بازیکن باعث شد پرسپولیس از جذب او منصرف شود و البته بعد از او دیگر خبری از گزینه برای دفاع چپ نبود.
در پست هافبک دفاعی هر نامی به میان آمد شایعه بود و هیچ کدام از گزینه‌هایی که به میان آمد جدی نشد. در پست مهاجم هم منشا جدی‌تری گزینه بود که ظاهرا به تراکتورسازی نزدیک‌تر است و شاید هم در پیکان به کارش ادامه دهد.
پرسپولیس فعلا دو جای خالی در فهرست بزرگسالش دارد و اگر اوکراینی‌ها نروند باید طی شش روز آینده حداقل در دو پست از چهار پست مد نظر بازیکن بگیرد. اخیرا باز هم بحث یک بمب خارجی مطرح شده که این شایعه را هم نمی‌توان جدی گرفت چرا که فعلا فقط می‌توان بازیکن آسیایی جذب کرد. دیدید چقدر زود دیر می‌شود؟

ایران ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها