رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 236215

بی اطلاعی استقلالی ها درباره رای جدید فیفا!

ساعت 24- مسئولان باشگاه استقلال هنوز نامه ای درباره جذب بازیکن از سوی فیفا دریافت نکرده اند و همچنان بی اطلاع هستند.

بازیکنان استقلال
style="text-align:justify">با توجه به محرومیت باشگاه استقلال از سوی فیفا بر همین اساس بحث حضور آندو تیموریان، سرور جپاروف و روزبه چشمی تا حدودی منتقی و حتی بحث پیوستن این بازیکنان به تیم های دیگر نیز شنیده می شد که البته این موضوعات از سوی مسئولان استقلال رد و آنها امیدوار هستند با تجدید نظر در رای فیفا بتوانند از این ٣ بازیکن در زمان جذب بازیکن آزاد بهره ببرند

همچنین طبق گفته های مدیر برنامه های سرور جپاروف و مذاکراتی که وی با کمیته انضباطی فیفا داشته به نظر محرومیت آبی پوشان تهرانی برای جذب بازیکن تا دوم فوریه ادامه خواهد داشت و پس از آن تاریخ این تیم می تواند تا سقف سه بازیکن آزاد جذب کند.
این طور که گفته شده محرومیت باشگاه استقلال از ٥ ژانویه تا ٢ فوریه بوده و مدیران این باشگاه پس از گذشت چند روز می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند.
اما بهتر است بدانیم هنوز این مساله از سوی آبی ها تایید نشده و همچنین رای جدید فیفا به دست مسئولان باشگاه استقلال نرسیده و آنها نسبت به این مساله بی اطلاع هستند.
به این ترتیب مدیران باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا با رای جدید فیفا و در صورت تایید بتوانند بازیکنان جدید خود را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند .
ایسنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها