رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 240993

اعتراض «خواننده پاپ» به اوضاع بد مردمان خوزستان +عکس

ساعت24-مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ با انتشار عکس و مطلبی نسبت به اوضاع بد مردمان خوزستان اعتراض کرد.

این روزها مردمان خوزستان در هوایی پر از گردوغبار زندگی می‌کنند و البته این شرایط از دیروز و پریروز و ماه‌های گذشته نیست که سال‌هاست گریبان‌گیر مردمان این خطه شده است. این روزها که شدتِ ریزگردها و گرد و غبار در خوزستان بیشتر و بیشتر شده، هنرمندان هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. در روزهای گذشته محسن چاووشی به این مسئله واکنش نشان داد و امروز هم مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ با انتشار مطلب و عکسی در صفحه شخصی‌اش به این موضوع اعتراض کرد.

خواننده پاپ

متنی که مهدی یراحی منتشر کرده به این شرح است:

«مگه می شه نشه کاری واسش کرد!؟
ماه گذشته تصاویر و خبرهای تلخِ فاجعه پلاسکو قلبمان را به درد آورد. اما فارغ از هر انتظار بجا و نابجا از مسئولین و تلخ شدن کام ملت در روزهای پایانی سال، دلمان را با تصوّرِ تقدیر پیش آمده و حوادث غیر مترقبه و... آرام کردیم.
این روزها، اوضاعِ اسفبار زادگاهم خوزستان پس از حدود ده سال خاک خوردن مردمان نجیبش بالاخره سوژه داغ رسانه‌ها شده و جالب اینجاست کسانی که موظف به پاسخگویی بوجود آمدنِ اوضاع نابسامان امروزند، اکثراً در اظهاراتشان طوری وانمود می‌کنند که انگار طیِ این سالها در سیاره دیگری به سر می‌برده‌اند و حتی به اینترنت هم دسترسی نداشته‌اند و از شرایط ماقبل حیات خوزستانی‌ها در طول یک دهه اخیر، کاملاً بی اطلاعند!
خطابم به آن عده از متولیانِ از همه جا بی خبر و دایه‌گانِ دلسوزتر از مام میهن است. خوزستان مدتهاست گرفتار تصمیمات به دور از تأمل و تخصص برخی از زمام دارانش شده و مردمش چوب نجابت می‌خورند. مگر می‌شود بیش از ده سال به معضلی با این میزان اهمیت بی اعتنا بود و دست آخر با چند اظهار نظر سطحی سر نخ را بند کرد و خلاص؟!
مسأله خوزستان اساساً سیاسی نیست، اما به دلیل گره خوردن با اقدامات سیاسیون، جنبه انسانی این فاجعه که همان حیات مردم خوزستان است به شدت کم رنگ شده و جای تاسف است که سیاسی بازان، منافع خود را در اعماق همین آب گل آلود پایه نهاده‌اند.
این چند روز می‌گذرند. همانطور که این چند سال گذشت. اما در انتهای ناامیدی و اندوه از شرایط موجود، امید دارم برخی مسئولین بحران ده ساله خوزستان، به راحتی از کنار وجدان شان نگذرند و این روزها در کنارِ شوهای نخ نمایِ همیشگی، کمی فکر کنند.

مهدی یراحی
بهمن تلخ»
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها