رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243317

علی مطهری: حصر، ممنوع‌التصویری از موارد تنگ‌نظری است

ساعت24- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مسائلی مانند زندانی شدن حجت‌الاسلام والمسلمین احمد منتظری،‌ حصر،‌ ممنوع‌التصویری و سختگیری بر منتقدان را تندروی دانست.

علی مطهری.jpg
علی مطهری در مراسم پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با تأکید بر ضرورت همبستگی ملی در کشور گفت: ما هم قبول داریم مردم با هم قهر نیستند اما پس از حوادث سال ۸۸ مردم از حکومت گلایه‌هایی دارند و در این مدت مواردی خلاف قانون اساسی انجام می‌شود که باید کنار گذاشته شود. مسائلی مانند حصر، ممنوع‌التصویری، سختگیری بر منتقدان و موردی مانند زندانی کردن حجت‌الاسلام والمسلمین احمد منتظری که به نظر من این موارد تنگ‌نظری است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ایشان سندی از پدرشان منتشر کردند که هر کس می‌توانست بگوید ما آن را قبول نداریم، اما نمی‌توان گفت سند انقلاب باید از بین برده شود. ما نباید به اتهام انتشار یک سند انقلاب اسلامی، کسی را زندانی کنیم؛ چرا که تفرقه و تشتت از عوامل انقراض اجتماعات بشری است.

مطهری با اشاره به عوامل انقراض اجتماعات بشری که در قرآن کریم آمده، گفت: غلبه ظلم بر عدالت، فساد اخلاقی، ترک امر به معروف و نهی از منکر و تفرقه و تشتت از عوامل انقراض اجتماعات بشری است که مهمترین مثال و مصداق آن انقراض حکومت عثمانی به شمار می‌رود. بنابراین وحدت و همبستگی ملی نیاز جامعه امروز ما است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها