رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 243482

شوخی لاریجانی با اصلاح‌طلبان مجلس /گویا عضو هیات رییسه بیماری «سنگینی گوش» دارد /حواشی صحن

ساعت24-جلسه امروز مجلس با حاشیه‌هایی همچون شوخی لاریجانی با نماینده تهران که 7 اسفند سالگرد انتخابات مجلس دهم را حماسه ملت خواند و کشف بیماری ثقل سامعه یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس همراه شد.

علی+لاریجانی.jpg
style="text-align:justify">علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در جریان بررسی لایحه بودجه 96 هنگامی که میکروفونش برای بیان اخطاری باز شد، پیش از هر صحبتی، فرصت را مناسب دید تا هفتم اسفند سالگرد انتخابات مجلس دهم را تبریک بگوید: روز حماسه ملت بزرگ ایران در انتخاب نمایندگانشان در مجلس است.

در میان تبریک گفتن رحیمی، علی لاریجانی رئیس مجلس به طنازی پرداخت و با خنده گفت: چون آقای رحیمی آمدند مجلس، پس خیلی مبارک است.

این شوخی باعث شد تا این نماینده اصلاح طلب مجلس هم با خنده ادامه دهد: ورود همه همکاران و قدم مردم مبارک است به هر حال همینقدر که مردم همت کردند و نمایندگان در چنین روزی مورد اقبال قرار دادند،‌ باید تشکر کرد.

در ادامه جلسه امروز، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات، هم تلاش کرد تا با اخطاری به هیئت رئیسه گوشزد کند که اخطار و تذکر پس از تصویب مصوبه قابل اعمال نیست، اما در حین بیان اخطار این نماینده مجلس، گویا حرف زدن اعضای هیئت رئیسه مانع شده بود که رئیس دل به صحبت‌های سلیمی بسپرد.

این نکته سلیمی را مجبور کرد تا پس از صدا کردن چند باره یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس -که گویا مانع توجه لاریجانی به سلیمی شده بود- بیماری سنگینی گوش را به یوسف نژاد نسبت دهد. سلیمی که مدام یوسف نژاد را برای جلب توجه اش صدا می‌زد، در نهایت با حالت مایوس شده‌ای، گفت: گویا آقای یوسف نژاد ثقل سامعه(سنگینی گوش) پیدا کرده اند.
منبع: خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها