رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243804

سرقت آهنگ پاشایی توسط خواننده سرشناس ترکیه+عکس

ساعت 24-بارها و بارها شنیده ایم که آهنگ های آشنای ترکی یا ملودی های سرشناس یونانی با یک شعر فارسی توسط خواننده های ایرانی خوانده می شود آن هم بدون اجازه صاحب اثر و البته بدون نام بردن از آهنگ اصلی اما حالا این بار برعکس این قضیه اتفاق افتاده است.

02
مصطفی ججلی یکی از خواننده های سرشناس این روزهای ترکیه است، جوان اول موسیقی پرطرفدار ترکیه. او آلبوم تازه اش را با عنوان «Zincirimi Kirdi Ask» روانه بازار کرده ، آلبومی که یک نوای آشنا برای دوستداران موسیقی پاپ ایران دارد چرا که آهنگ «نبض احساس» ساخته میلاد بابایی که با صدای مرتضی پاشایی برای ایرانی ها آشناست در این آلبوم با عنوان «نبض» وجود دارد البته بدون هیچ اشاره ای به خالق اثر و خواننده اصلی اش.

این ماجرا البته که مورد اعتراض هواداران مرتضی پاشایی هم قرار گرفته است و در صفحه شخصی این خواننده ترک در اینستاگرام می شود رد هواداران خواننده محبوب ایرانی را هم دید. البته این اعتراض بیشتر به ابراز علاقه به مرتضی پاشایی در صفحه اینستاگرام «ججلی» محدود شده است و خوشبختانه به ناسزا و بد و بیراه های معمول در این مواقع نکشیده است.
میلاد ترابی آهنگساز این قطعه هم از تلاش برای پیگیری رسمی این موضوع از مجاری قانونی خبر داده و گفته است «کاش مرتضی پاشایی بود و این روزها را می‌دید که موسیقی داخلی ایران هم قابلیت این کپی‌برداری‌ها را دارد.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها