رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244304

وزیر اطلاعات: یخ تحریم‌ها ذوب میشود

ساعت 24- وزیر اطلاعات تاید کرد که گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان در راستای ایجاد اشتغال در جامعه قرار گیرد.

وزیر+اطلاعات.jpg
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه مسئولیت یک نعمت، فرصت و ابزار است اظهار داشت: از مسئولیت در باب نعمت می‌توان با گشایش گره‌های مردم در راستای رسیدن به اهداف از نعمت استفاده کرد.
وی تاکید کرد: اگر از فرصت مسئولیت ابزاری برای رسیدن به اهداف شخصی و منفعتی باشد کفران نعمت محسوب می‌شود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر این نکته که ابزار خدمت باید برای حل مشکلات مردم و شاداب کردن جامعه استفاده کرد، گفت: اگر از این موقعیت با هدف رسیدن به تفضل الهی استفاده شود، از امتحان خداوند متعال سربلند بیرون می‌آییم.

علوی با اشاره به اینکه فرصت مسئولیت خداوند به انسان‌ها عطا می‎کند، بیان کرد: کار خیر کردن به عنوان ذخیره و اندوخته الهی محسوب می‌شود ولی اگر از مسئولیت به عنوان اندوخته دنیوی بهره برداری شود خسران برای انسان است.

وی بیان کرد: مسئولیت وسیله‌ای است برای شاد کردن دلها و گره گشایی مشکلات مردم که این فرصت مدیران از آن باید بهره برداری مطلوب کنند.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اگر برای امنیت و نشاط مردم محیط فراهم نشود مشکلات جامعه دوچندان می‌شود، گفت: اگر برای امنیت و نشاط امکانات لازم فراهم کنیم مردم دشمن را ترد می‌کنند.

علوی با بیان اینکه امنیت، سبب شادابی و نشاط جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: بدون امنیت و نشاط خیری به جامعه و کشور نمی‌رسد و زمینه نارضایتی و دلسرد کردن مردم فراهم می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه درهای اتاق مسئولان باید بر روی مردم باز باشد، افزود: مسئولان نباید درهای خود را بر روی مردم ببندند چرا که گره گشایی از حاجت‌ها سبب افزایش نعمت خداوند به جامعه می‌شود.

وزیر اطلاعات افزود: گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان در راستای ایجاد اشتغال در جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، باید به گونه‌ای عمل شده باشد که جمع کثیری از افراد فاقد شغل زمینه اشتغال آنان ایجاد شده باشد.

علوی با بیان اینکه در یک‌ماه گذشته به چند استان کشور سفر کردم گفت: در این سفرها وضعیت فعال سازی کارخانه‌های تعطیل شده بررسی شد که مدیران و استانداران مناطق مختلف از فعال سازی کارگاه‌های راکد و افزایش تولید کارگاه‌های نیمه فعال خبر دادند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه مدیران استانها از رونق اقتصادی مناطق اظهار رضایت داشت، گفت: رونق اقتصادی در کارخانه‌ها و افزایش تولید کاری بسیار ارزشمند است که نشان از گره گشایی از مشکلات مردم و در امر سرمایه گذاری است.

علوی بیان کرد: با کارکرد موفق دولت یازدهم در شرایط سخت گشایش‌هایی آرام آرام ایجاد می‌شود به گونه‌ای که یخ تحریم‌ها ذوب می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها