رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244310

۱۱ امتیاز طلایی که مسی برای بارسلونا گرفت

ساعت 24- مهاجم بارسلونا در دقایق پایانی گل های مهمی به ثمر رسانده است که برخی از آن ها با کسب امتیاز برای آبی اناری ها همراه بوده است.

لیونل مسی
به گزارش آس، لیونل مسی بدون شک ستاره بارسلونا است و نقش مهمی در این تیم دارد. او در این فصل علاوه بر درخشش پایان های خوشی را برای بارسا به ارمغان آورده است. مهاجم آرژانتینی پس از دقیقه ۸۵ با چهار گل و یک پاس گل باعث شده است آبی اناری ها ۱۱ امتیاز کسب کنند.

در این لحظات که اکثر بازیکنان خسته هستند و دیگر توان بازی کردن ندارند شماره ۱۰ بارسا خطرناک‌تر به نظر می رسد. توانایی هایی این بازیکن در تعیین نتایج آشکار است و باعث شده شاگردان لوییس انریکه امیدشان در لالیگا را از دست ندهند و در مسیر قهرمانی قرار داشته باشند.


این موضوع در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در بازی دیشب (یکشنبه) مشخص بود و مسی توانست گل پیروزی تیمش را در لحظات پایانی به ثمر برساند و بازی دو بر یک شود. با این حال پیش از این ستاره آرژانتینی اهمیت خود را در تیمش نشان داده بود.


او در بازی های خارج از خانه و بیرون از نوکمپ مانند یک منجی عمل می کند و بیشترین تاثیرگذاری را در تیمش دارد. مسی در اکتبر در مستایا توانست در دقیقه ۹۳ با گل کردن ضربه پنالتی پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.


همچنین در روزهای نخست سال ۲۰۱۷ برابر لوانته چنین گلی به ثمر رساند و مقابل ویارئال از روی ضربه آزاد در دقیقه ۸۹ گلزنی کرد و بازی را به تساوی یک بر یک رساند. در ویامارین برابر رئال بتیس نقش خود را عوض کرد و با پاس گل به لوییس سوارس بازی یک بر یک شد. لگانس نیز از این اتفاق رنج برد و در حالی که می توانست در نوکمپ یک امتیاز شیرین کسب کند مسی در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها