رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244343

اقدامات ترامپ صدای بوش را هم درآورد

ساعت 24- جورج دبلیو بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا امروز دوشنبه در سخنانی تاکید کرد: همه ما درباره تماس ها و ارتباطات تیم دونالد ترامپ با دولت روسیه، به پاسخ هایی نیاز داریم.

ترامپ
style="text-align:justify">رئیس جمهور پیشین آمریکا به طور تلویحی از تماس‌ها و ارتباطات بین تیم دونالد ترامپ و دولت روسیه انتقاد کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، جورج دبلیو بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا امروز دوشنبه در سخنانی تاکید کرد: همه ما درباره تماس ها و ارتباطات تیم دونالد ترامپ با دولت روسیه، به پاسخ هایی نیاز داریم.

بوش در ادامه این ایده را رد نکرد که برای تحقیق درباره ارتباطات تیم ترامپ با دولت روسیه نیاز به یک قاضی مستقل لازم و ضروری است.

وی در ادامه از نقش رسانه ها برای زیر نظر داشتن رهبران جهان حمایت کرد و گفت: قدرت می تواند اعتیادآور باشد و رسانه های خبری جهان نقش مهمی در نظارت بر رهبران جهان دارند.

وی همچنین از سیاست های ضد مهاجرتی انتقاد کرد و گفت: این سیاست ها می تواند به ضرر مسلمانان باشد. من از سیاست مهاجرتی حمایت می کنم که مطابق با قانون باشد.

اظهارات بوش در مصاحبه با شبکه ان بی سی پس از آن مطرح شده است که دارل ایسا نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا خواستار تعیین یک دادستان مستقل برای تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی آمریکا شده است. وی همچنین خواستار تجقیق گسترده درباره روابط تیم ترامپ با دولت روسیه است.

بوش گفت: من به ریچارد بور رئیس کمیته اطلاعات سنا اعتماد خواهم داشت اگر تصمیم بگیرد که انتخاب یک دادستان ویژه کاملا لازم است.

رئیس جمهور سابق آمریکا اظهار داشت: همه ما به پاسخ هایی نیاز داریم... من دقیقا نمی دانم از چه مسیری باید حرکت کرد ولی مطمئن هستم که سئوالات باید پاسخ داده شود.

وی در واکنش به اظهارات ترامپ در دشمن دانستن رسانه های خبری و اینکه رسانه های خبری دشمن مردم هستند، گفت: آمریکا قادر نخواهد بود تا دولت های اقتدارگرا مثل روسیه را متقاعد کند تا دولت های خود را به روی نظارت رسانه های خبری باز کنند، اگر رهبران آمریکا رسانه های خبری خود را بی اعتبار نمایند.

بوش تاکید کرد: ما به رسانه های مستقلی نیاز داریم که افرادی مثل من را پاسخگو کنند.
تسنیم
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها