رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 244690

با حضور رهبر انقلاب، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم

دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی برگزار شد

ساعت 24- دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها)، امشب (سه‌شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

رهبر انقلاب
style="text-align:justify">در این مراسم که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی به جایگاه خاص و برجسته‌ی حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) نزد خداوند متعال، پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، ائمه‌ی اطهار (علیهم‌السلام) و ملائک اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) دارای مقام عصمت هستند و رضایت و خشم ایشان محور رضایت و خشم پروردگار است.


وی «باور به معاد» را اصلی مسلّم و درس‌آموز در زندگی حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) خواند و با یادآوری نمونه‌هایی از معادباوری در زندگی حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، افزود: اعتقاد به معاد در جامعه باعث پررنگ شدن اعتقاد به توحید و عمل صالح و نیز رعایت حقوق اجتماعی و دوری از گناه و تجاوز به حق‌الله و حق‌الناس می‌شود.

همچنین در این مراسم آقای محمدرضا طاهری بر مصائب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) نوحه‌خوانی و مرثیه‌سُرایی کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها