رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 249823

نماینده ولی فقیه در سپاه گناباد: ضعف اقتصادی دشمنان را جری می کند

ساعت 24- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد گفت: هر گونه احساس ضعف نشان دادن در عرصه اقتصادی دشمنان را علیه نظام جمهوری اسلامی جریتر می کند.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی روز پنجشنبه در یادواره 21 شهید روستای خانیک گناباد افزود: اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال به عنوان ضرورت مقابله با تحریمهای دشمنان با مدیریت صحیح اقتصادی محقق می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: این تاکیدات معظم له چراغ روشنی فراروی مسئولان و دولتمردان است که باید اولویت همه بخشها قرار گیرد و احساس وظیفه عمومی نسبت به آن افزایش یابد.
او همچنین گفت: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت نظام الگویی کشور ما متحول و این فرهنگ وارد عرصه سیاسی و اقتصادی شده است. دشمنان تلاش می کنند الگوهای وابسته به خود را جایگزین فرهنگ ایثار و شهادت کرده و مردم و جوانان را از فرهنگ اسلامی و ارزشی بیگانه کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد نیز در این مراسم گفت: ولایتمداری و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب مهمترین پیام خون شهدا و رشادتهای ایثارگران است که به برکت جانفشانیهای آنها کشور در عزت و استقلال و امنیت قرار دارد و به ابرقدرت خاورمیانه تبدیل شده است.
سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده ادامه داد: همه اقشار جامعه و مردم و مسئولان باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت احساس مسئولیت کنند.
غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهیدان و شعرخوانی مصطفی صابرخراسانی شاعر انقلابی از جمله برنامه های این یادواره بود.
شهرستان گناباد با 1339 شهید، جانباز و آزاده در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
روستای خانیک از توابع بخش کاخک در 30 کیلومتری شهر گناباد واقع است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها