رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 253243

اگر این فرد رئیس جمهور شود یارانه 300 هزار تومان می شود+عکس

ساعت24-با وجود تصریح قانون در رابطه با شرایط ثبت‌نام کنندگان اما بسیاری از افراد که از شراط فوق‌الذکر تنها تابعیتش را دارا می‌باشند سودای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و کسب شهرت از این طریق می‌کنند و اندکی موجبات دردسر سیستم انتخاباتی را فراهم می آورند.

32ضصییسش
style="text-align:justify">نخستین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود.

دقایقی پیش فردی با حضور در ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی تهران وعده داد تا در صورت رأی آوردن به هر ایرانی ماهیانه 300 هزار تومان پرداخت کند.

براساس گزارش میزان، ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری تصریح دارد که انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای این شرایط باشند: رجال مذهبی، سیاسی - ایرانی‌الاصل- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران- مدیر و مدبر- دارای حسن سابقه و امانت و تقوی- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

با وجود تصریح قانون در رابطه با شرایط ثبت‌نام کنندگان اما بسیاری از افراد که از شراط فوق‌الذکر تنها تابعیتش را دارا می‌باشند سودای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و کسب شهرت از این طریق می‌کنند و اندکی موجبات دردسر سیستم انتخاباتی را فراهم می آورند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها