رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 257434

سخنگوی وزارت خارجه: پاکستان باید پاسخگو باشد

ساعت 24- سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای شجاع مرزبانی کشور در حمله اشرار مسلّح در مرز پاکستان، گفت: دولت اسلام آباد باید درباره نحوه حضور و عملیات گروهک های شریر در خاک خود پاسخگو باشد.

بهرام قاسمی.jpg
به گزارش کانال تلگرامی سخنگوی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی روز پنج شنبه با بازماندگان این شهدا، فرماندهان و کارکنان خدوم و شجاع نیروی انتظامی کشور ابراز همدردی کرد و اظهار داشت: انجام عملیات ایذائی و تروریستی از سوی اشرار مسلح و گروهک های ابراز دست مروّجان شناخته شده خشونت و افراط و تکفیر از مرزهای ایران و پاکستان محکوم و غیرقابل پذیرش است و دولت پاکستان باید درباره نحوه حضور و عملیات این گروهک های شریر در خاک خود پاسخگو باشد.

وی افزود: جا دارد کشورهایی که در ائتلاف های ضد تروریستی مشارکت می جویند پاسخ دهند چگونه از مقابله با گروهک ها و اشرار مسلح تروریستی در خاک خود عاجزاند؟


سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن پیگیری این موضوع از همه مجاری دیپلماتیک و سیاسی حق دفاع برای دفع شرارت را برای خود محفوظ می داند.


به گزارش ایرنا، 11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.


متاسفانه سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی در این حادثه بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف به شهادت رسیدند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها