رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 257591

تورس: اگر باور داشته باشیم میتوانیم رئال‌مادرید را حذف کنیم

ساعت24-مهاجم اتلتیکو مادرید معتقد است آنها توانایی حذف رئال‌مادرید را از لیگ قهرمانان اروپا دارند.

به‌ گزارش ال پاییس، اتلتیکومادرید در حالی هفته‌ آینده برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد گرفت که دو شکست در فینال این رقابت‌ها برابر این تیم باعث آزردگی خاطر هواداران این تیم شده است.

فرناندو تورس درباره بازی با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که دیدار رفت آن در سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود، به صحبت پرداخت و اظهار کرد: همه صحبت می‌کنند که رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به ما برای پیروزی دارد. در سال ۲۰۱۲ همه به خاطر دارند که وقتی چلسی برابر بارسلونا بازی داشت و رئال مادرید باید به دیدار بایرن مونیخ می‌رفت، همه صحبت از قهرمانی بارسلونا و یا رئال مادرید و بایرن مونیخ می‌کردند ولی ما آن سال توانستیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم. آن بازی و آن سال انگیزه خوبی برای ماست چراکه می‌دانیم چه تیمی هستیم. اتلتیکومادرید از هیچ تیمی نمی‌ترسد. اعتماد به نفس داریم و معتقدیم می‌توانیم با فروتنی و فداکاری به فینال برسیم.

مهاجم اسپانیایی ادامه‌ داد: یک لحظه در این بازی می‌تواند همه چیز را تغییر بدهد. پس باید کاملا آماده باشیم. رئال مادرید تیمی است که همیشه برای برد تلاش می‌کند. آنها انگیزه و از توانایی بالایی برخوردار هستند. هدف ما صعود به دیدار نهایی و قهرمانی است. در طول چند سال اخیر ما به بازی برابر رئال مادرید عادت کردیم. همیشه روی ما فشار وجود داشته است. موفقیت در این بازی بستگی به آن دارد که چقدر بخواهیم به دیدار فینال برسیم.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس و موناکو به مصاف هم می‌روند. فینال این دوره از رقابت‌ها در کاردیف ولز برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها