رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 257603

جلالی: فکر میکنم در پیکان ماندنی باشم/ بازیکنانم به باشگاه متعهد هستند

ساعت24-سرمربی پیکان با تاکید بر اینکه بازیکنانش به این تیم متعهد هستند اظهار کرد به احتمال فراوان سال بعد هم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

دیدار تیم‌های پیکان و سایپا فردا (شنبه) ساعت ۱۸ به میزبانی تیم فوتبال پیکان برگزار خواهد شد.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: فکر می‌کنم بهترین موضوعی که می‌توانم درباره‌اش صحبت کنم این است که انگیزه و اشتیاق زیادی را در بین بازیکنانم می‌بینم. این افتخار بزرگی برای من است که بازیکنانم در این شرایط قرار دارند. این سطح از اشتیاق و انگیزه برای تیمی که می‌خواست فقط در لیگ بماند، خیلی خوب است. جوانان ما آینده درخشانی دارند و شما هم این مسئله را خواهید دید. همواره به بازیکنانمان امیدوار هستیم. با اطمینان می گویم که فردا یک بازی روان و موفق را از تیم ما شاهد هستید.

او در پاسخ به سوالی درباره فوتبال پاک در هفته های آخر لیگ نیز بیان کرد: هفته گذشته در مشهد همه دیدند که ما چه فوتبالی بازی کردیم. همواره خودمان را متعهد می‌دانیم تا آخرین دقیقه تلاش کنیم. حتما سایر تیم‌ها هم اینگونه هستند.

سرمربی پیکان درباره آینده‌اش در این تیم هم اظهار کرد: برنامه‌ام را آماده کردم و طبق صحبت‌هایی که داشتیم، فکر می‌کنم در این تیم ماندگار هستم.

جلالی درباره احتمال جذب بازیکنانش توسط تیم‌های بزرگ در فصل بعد عنوان کرد: آن چیزی که کمی جای نگرانی دارد، همین موضوع است که شما گفتید. جوانان خوبی داریم. فکر می‌کنم بازیکنانمان نسبت به باشگاهی که بستر پیشرفت را برایشان فراهم کرده است، متعهد هستند. جوانان ما اشتیاق باهم بودن را دارند. می‌توانیم بیشترشان را حفظ کنیم. حتی ما بازیکنانی از امیدهایمان را به سطح بزرگسال آوردیم که استعدادهای بزرگی هستند و در آینده حرف زیادی خواهند داشت. فکر می‌کنم که بازی ما و سایپا خوب خواهد شد.

مجید جلالی در پاسخ به سوالی درباره نتایج سایپا و اینکه چرا سال گذشته از او توقع سهمیه داشتند ولی امسال این تیم برای سقوط نکردن بازی می‌کند نیز گفت: دو سال در سایپا بودم. سال دوم خیلی سختی بود. همواره سایپا را باشگاه بزرگی می‌دانم و مطمئنم که آنها در لیگ می‌مانند. تغییر و تحولات هم چیزهایی است که در این سال ها با آن کنار آمدم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها