دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

تتلو: رأی بنده «جناب آقای رئیسی» است

امیر تتلو

ساعت 24- امیر تتلو خواننده رپ از حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی حمایت کرد.

 امیر تتلو خواننده رپ در کانال تلگرامی خودش از حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی حمایت کرد.

این خواننده رپ نوشت:

"من انتخابم آقای قالیباف بود و با اینکه همه چیزم و حتی پیج اینستامو از دست دادم، هنوزم به نظر ایشون احترام میزارم و رأی بنده با وجود نداشتن اطلاعات کافی "جناب آقای رئیسی" هستند!! با نهایت احترامم برای جناب آقای روحانی و با ذکر این مطلب که هر یک از کاندیداها انتخاب شدند، بنده به نظر مردم احترام میزارم و نوکری کاندیدای منتخب رو می‌کنم!! هر کسی که مردم خواستند و هر کسی که خدا خواست... .

 امیر تتلو روز گذشته نیز در یک پیام صوتی به عملکرد دولت یازدهم و حجت‌الاسلام روحانی انتقاد کرده بود.

تسنیم

نظرات

  • لطف‌الله بهرو ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۶
    8 7
    به یک آدم لااُبالی تمسّک جُسته‌اید!؟!(معلومه که حسابی به پیسی خورده‌اید!)(?!؟)
    • محمد ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۹
      6 3
      سلام. چطور، تمسك به شجريان ضد انقلاب خوردن به پيسي نيست و حمايت يك خواننده كه براي وطنش سينه چاك كرده پيسي است؟!!!
    • دکتر اکبری ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۸
      7 2
      سید دکتر رئیسی با دیدار با تتلو به 4 میلیون طرفدار ایشان که اکثرا نوجوانانی هستند که در سن رای نیستند این فرصت را داد که مسییر درستی انتخاب کنند و عاقبت به خیر شوند. تتلو هم نشان داد از خیلی از ما که ادعای اسلام و فهم و درک میکنیم بصیرت سیاسی بیشتری دارد. شما این دیدار را مقایسه کنید با سو استفاده روحانی از برخی هنرمندان و موسیقیدانان ما برای کسب رای. همین امروز در مشهد کنسرت برگزار کرد که اگر مخالفت شود رقیب هراسی کند. من به عنوان دکترای نخبه و بیکار این کشور از روحانی میپرسم آیا مشکل ما برگزاری کنسرت است؟ شما اگر مردی به دزدی و اختلاس و حقوق های نجومی و بیکاری جوانان و کرسنت پاسخ بده؟ اگر مردی برادر خودت را کنترل کن عبور از رکود و تورم پیشکش؟و......
  • سارا ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۱:۱۵
    9 4
    متشکریم آقای تتلو ضمنا اون ترانه ای که در مورد انرژی هسته ای خوندین خیلی زیبا بود
    • ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۷
      1 0
      مرد شریف چرا دروغ میگی دکتری نخبه که بیکار نمی مونه
  • Sh ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۵
    4 4
    دیگه خوشم نمیاد ازت...
  • ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۷
    1 4
    اگر به اش اجازه بدن در مشهد کنسرت اجرا کنه خیلی خوب می شه
  • پونه ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۳
    9 2
    واقعاا اهنگ هاتون عالیه مرسی.
  • دکتر اکبری ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۹
    3 2
    سید دکتر رئیسی با دیدار با تتلو به 4 میلیون طرفدار ایشان که اکثرا نوجوانانی هستند که در سن رای نیستند این فرصت را داد که مسییر درستی انتخاب کنند و عاقبت به خیر شوند. تتلو هم نشان داد از خیلی از ما که ادعای اسلام و فهم و درک میکنیم بصیرت سیاسی بیشتری دارد. شما این دیدار را مقایسه کنید با سو استفاده روحانی از برخی هنرمندان و موسیقیدانان ما برای کسب رای. همین امروز در مشهد کنسرت برگزار کرد که اگر مخالفت شود رقیب هراسی کند. من به عنوان دکترای نخبه و بیکار این کشور از روحانی میپرسم آیا مشکل ما برگزاری کنسرت است؟ شما اگر مردی به دزدی و اختلاس و حقوق های نجومی و بیکاری جوانان و کرسنت پاسخ بده؟ اگر مردی برادر خودت را کنترل کن عبور از رکود و تورم پیشکش؟و......
    • ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۷
      1 0
      بیشین‌مینیم با!
    • ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۰
      1 0
      از نوشته‌هات مشخّصه که؛ نه‌تنها نخبه نیستی بلکه، یک کُودنِ به تمام معنا هستی!
  • قاسم ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۳
    17 2
    آهنگ امام زمان امیر تتلو به نام آقا کمک کن را دانلود کنید واقعا عالیست. کسی که 4 میلیون طرفدار داره قطعا از همه ما بهتر و عاقبت به خیرتر است . دوستان طرفدار روحانی از چی میسوزن؟ ما طرفدار خطی هستیم که سو استفاده از هنرمند نمیکند برای رای. طرفداران تتلو اکثرا زیر 18 سال بودند اما روحانی که دنبال اجرای کنسرت برای گدایی رای است چرا هزینه کنسرت را صرف امور زندگی مردم نیازمند نمی کند؟
  • ترکیدم از خنده با این خبر ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۳:۵۴
    1 1
    فقط میترسم رئیسی رئیس جمهور شد تتلو مدعی نشه که اون رئیس جمهورش کرده خخخخخخخ آخره خندست خدایی ترکیب رئیسی تتلو !!
    • مریم ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۷
      0 0
      عاشقتم تتلو توبهترینی بهترین
  • ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۴
    0 0
    فقط یه چی میتونم بگم:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ففففففف ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۵
    1 0
    چه خنده داره.
  • ارش ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۳۳
    3 0
    يه تار موی تتلو را به صدتا شجریان عوض نميکنم
  • نادیا ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۶
    0 0
    رفته به ریییسی رای داده
  • امیر تتلو ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۹
    0 0
    نه بابا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.