رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 265097

سیاه جامگان به ابومسلم تغییر نام نمیدهد

ساعت 24- مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: کمیسیون ماده 5 با تغییر نام سیاه جامگان به ابومسلم مخالفت کرد اما قطعا نام این باشگاه تغییر می کند.

سیاه جامگان.jpg
style="text-align:justify">فهرست نفرات ورودی و خروجی تیم ما این هفته مشخص می شودمحمدرضا عباسی؛، درباره آخرین وضعیت تغییر نام تیم فوتبال سیاه جامگان اظهار داشت: هرچند علاقه مندان سیاه جامگان علاقه زیادی داشتند تا این تیم با نام ابومسلم در رقابت های لیگ برتر هفدهم شرکت کند اما به دلیل مخالفت کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی این امر میسر نشد. مسئولان این کمیسیون رسما اعلام کرده اند که مجوز تغییر نام سیاه جامگان به ابومسلم را صادر نمی کنند. البته تغییر نام تیم ما قطعی است و 100 درصد سیاه جامگان با این نام در فصل جاری شرکت نمی کند.


وی افزود: به زودی طبق هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و کمیسیون ماده پنج، نام جدید سیاه جامگان مشخص می شود.

عباسی درمورد تداوم همکاری با اکبر میثاقیان تصریح کرد: مذاکرات خوبی با میثاقیان داشتیم و وی در لیگ هفدهم هم سرمربی سیاه جامگان است. با اینحال از آنجایی که میثاقیان درگیر کلاس های مربی گری در تهران بود، تمدید قراردادش رسمی نشده است.

مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان اظهار داشت: تاکنون فعالیت خاصی در نقل و انتقالات نداشته ایم اما از ابتدای هفته پیش رو و به دنبال بازگشت میثاقیان به مشهد، فهرست نفرات ورودی و خروجی ما مشخص می شود و براساس آن فهرست وارد نقل و انتقالات می شویم. امید زیادی داریم تا با جذب بازیکنان باکیفیت در لیگ آتی نمایش مقتدرانه ای ارائه دهیم و مانند 2 فصل اخیر تا روز پایانی رقابت ها در استرس سقوط به لیگ دسته نباشیم.
باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها