رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 272858

آذر منصوری:باید با ریشه های رفتارهای توهین آمیز درروز قدس برخورد شود

ساعت24- عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: برخورد با مهاجمان و توهین کنندگان به رییس جمهوری در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس مهم است اما از آن با اهمیت تر، شناسایی و برخورد با ریشه این نوع رفتارها است.

آذر منصوری روز یکشنبه افزود: مبدع روز قدس، ایران بود و مردم بقیه کشورهای مسلمان نیز به تبعیت از ما این روز را گرامی می دارند. این روز باید باید نماد وحدت ملی باشد نه اینکه عده ای با توهین به رییس جمهور، ماهیت آن را تحت الشعاع قرار دهند.
وی تصریح کرد: تا زمانی که ریشه های اصلی این رفتارها و شیوه سازماندهی این افراد شناسایی و با آن برخورد نشود این اقدامات غیرقانونی ادامه پیدا خواهد کرد.
این فعال سیاسی یادآور شد: گمان نمی کنم این رفتارها خودسرانه صورت گرفته باشد چرا که این افراد در جایی مستقر شده بودند که رییس جمهور از آنجا قصد ورود به راهپیمایی را داشت.
به گزارش ایرنا، در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه گذشته، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رئیس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق با انتقاد بسیاری از مسئولان، گروه های سیاسی و مردمی روبرو شد.
روزنامه کیهان امروز در این زمینه نوشت: حاشیه های راهپیمایی روز قدس امسال در توهین گروهی اندک علیه رییس جمهور، اقدام نکوهیده ای بود که جریان انقلابی، در اولین ساعات پخش این خبر بر برائت از آن تاکید کرد و از سوی دیگر، این نوع اقدامات هیچ سنخیتی با انقلابی گری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب ندارد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها