رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 273368

برقراری پرواز مستقیم کرمان به تفلیس

ساعت 24- پرواز رفت و برگشت کرمان - تفلیس برای اولین بار در استان کرمان برقرار شد.

پرواز
مدیر آژانس مسافرتی تاپ سیر کرمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این پرواز روز دوشنبه هفته جاری همزمان با عید سعید فطر ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد، فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان را به مقصد تفلیس ترک و ساعت چهار صبح در فرودگاه تفلیس به زمین نشست.

مجید دهقانی با بیان اینکه این پرواز رفت و برگشتی به صورت هفتگی انجام می شود خاطرنشان کرد: هواپیمایی که برای این پرواز در نظر گرفته شده ایرباس از هواپیمایی زاگرس است که 116 صندلی اکونومی و 30 صندلی بیزنس دارد.


وی با اشاره به اینکه روزانه 10 تا 15 پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به تفلیس انجام می شود اظهار کرد: تفلیس به لحاظ امنیتی در جایگاه بالایی دارد و با توجه به مسائل امنیتی که در ترکیه و استانبول به وجود آمد گرایش توریست ها به تفلیس بیشتر شده است.


دهقانی گفت: قبل از این کرمانی هایی که قصد سفر به تفلیس را داشتند هزینه های زیادی را متحمل می شدند به گونه ای که 500 هزار تومان بلیط رفت و برگشت به تهران و هزینه های نقل و انتقال از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) به هزینه سفرشان اضافه می شد.


وی اظهار کرد: در اولین پرواز کرمان به تفلیس 50 نفر از مسافران، کرمانی های ساکن تفلیس بودند و پیش بینی می کنیم استقبال خوبی از این پرواز شود.


وی اضافه کرد: پرواز رفت و برگشت کرمان - تفلیس در مرحله نخست برای مدت سه ماه برنامه ریزی شده و در صورت استقبال مسافران ادامه خواهد داشت.


پرواز کرمان - تفلیس به صورت رفت و برگشت در روزهای دوشنبه هر هفته انجام می شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها