رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 274357

دایی: میخواهیم در لیگ نتایج خوبی بگیریم

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد، می‌خواهد با برگزاری بازی‌های دوستانه در فرصت باقیمانده تا شروع فصل، ضمن آمادگی تیم، از بازیکنانش نیز شناخت کامل پیدا کند.

علی دایی
style="text-align:justify"> علی دایی در حاشیه تمرین این تیم درباره روند آماده‌سازی پیش از فصل این تیم گفت: ما تمرین‌هایمان را چند وقت پیش شروع کردیم. یک اردوی خوب در اردبیل داشتیم و الان هم تمرین‌هایمان را ادامه می‌دهیم. سعی می‌کنیم در فرصت باقیمانده بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهیم. امروز هم از تیم ملی دانشجویان تشکر می‌کنم که این فرصت را به ما دادند که یک بازی تدارکاتی با آن‌ها برگزار کنیم.

وی افزود: فردا هم با پارس جنوبی بازی تدارکاتی خواهیم داشت و روندمان را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم شناخت کامل از بازیکنان پیدا کنیم و تیم را آماده کنیم که نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرم.

دایی در ادامه گفت: در دو سه پست باید باز هم بازیکن بگیریم و تیم‌مان را تقویت کنیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که از روز اول با توجه به تمرین‌های سختی که انجام دادیم خوب کار کردند. الان هم در حال تمرین هستند؛ اما اگر بتوانیم در دو سه پست که نیاز داریم بازیکن بگیریم، ان‌شاءالله تیم خوبی را روانه لیگ برتر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم نفت با وجود نداری، قهرمان جام حذفی شد اما الان خودش را برای فصل آینده آماده می‌کند گفت: ان‌شاءالله که تیم نفت موفق باشد. ان‌شاءالله همه تیم‌ها وضع‌شان خوب باشد. تیم نفت هم آنقدر وضع مالی‌اش خوب باشد که بتواند پول بازیکنانی که جذب کرده‌ را بدهد تا مربیانش با آرامش کار کنند. این خواسته قلبی من است. کاری به گذشته ندارم. سال قبل برای‌مان تمام شده و نمی‌خواهم به گذشته فلاش بک بزنم. من فقط برای تیم نفت و بازیکنانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه نظرش درباره حضور مهدی طارمی در تیم‌های اروپایی چیست گفت: مهدی توانایی این را دارد که در تیم‌های خوب اروپایی بازی کند. باید یک تصمیم درست بگیرد. می‌تواند خودش را نشان بدهد. من مطئنم که مهدی جزو گزینه‌هایی است که می‌تواند در تیم‌های خوب اروپایی فوتبال بازی کند.

دایی درباره داربی استقلال و پرسپولیس در شهر بیله‌فلد آلمان هم گفت: به نظر من خیلی کار خوبی است که این بازی برگزار شود. ایرانی‌های زیادی در خارج از کشور هستند که می‌خواهند این بازی را ببینند. امیدوارم این بازی‌ها تداوم داشته باشد.

دایی درباره اینکه انتقال او به بایرن مونیخ به عنوان 5 انتقال برتر آسیا مطرح شده است هم گفت: من مطمئنم که بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند این مسائل را به فراموشی بسپارند. فوتبالیست‌ها نباید با گذشته زندگی کنند. خاطرات خوب را به یاد داریم اما زمان حال مهم است. باید کمک کنیم که بازیکنان خوب‌مان به باشگاه‌های خوب بروند و در آنجا بازی کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها