رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 279314

جزییات آتش‌سوزی گسترده در یکی از هتل‌های مشهد

ساعت ۲۴- آتش‌سوزی گسترده در مجموعه اقامتی بلندمرتبه مشهد که به واسطه جنس نمای آن به سرعت فراگیر شد و موجی از نگرانی‌ها را در پی داشت، با تلاش نفسگیر بیش از ۲۰۰ آتش‌نشانان مهار و اطفاء شد .

آتش‌سوزی در این مجموعه اقامتی در حال ساخت که به دلیل گستردگی هنوز مشخص نیست از کدام طبقه آغاز شده است، بخش وسیعی از این ساختمان بزرگ را در برگرفت و سبب به ایجاد نگرانی در مردم و مسئولان شد، به طوری که فرماندار مشهد نیز در محل آتش‌سوزی حاضر شد.

حسن جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزییات این آتش‌سوزی، عنوان کرد: پس از وسعت گرفتن آتش در این ساختمان بلندمرتبه، حریق در ساعت ۱۲:۲۶ به آتش‌نشانی گزارش شد و بخش زیادی از توان آتش‌نشانی مشهد برای کنترل حریق این مجموعه اقامتی اعزام شد و با تکیه بر خودروهای اطفای حریق سنگین، نردبان و تانکر آب عملیات اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت .

وی گفت: بیش از ۶۵ خودروی آتش‌نشانی با ۲۰۰ آتش‌نشان در محل حادثه مستقر شدند و در عملیاتی ضربتی موفق به اطفای حریق شدند .

جعفری با اشاره به تحت کنترل درآمدن آتش در همان لحظات اولیه، تصریح کرد: همزمان با پیشروی آتش در برخی نقاط، اطفای حریق در برخی نقاط دیگر موفق بود، اما شدت آتش موجب شد تا این مناطق از ساختمان نیز مجددا دستخوش آتش‌سوزی شوند و بر اساس آخرین گزارش‌ها بخش وسیعی از این مجموعه گرفتار آتش‌سوزی شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها