رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 280179

چاق‌ترین دختران در کدام کشورها زندگی میکنند؟+جدول

ساعت24-در یکی از این مطالعات مشخص شد که دختران امریکایی بیشترین میزان چربی را در بدن خود دارند. در امریکا و بریتانیا مجموعا بیش از نیمی از زنان مبتلا به داشتن چربی بیش از اندازه هستند. در رتبه‌بندی ۲۰ کشور توسعه یافته جهان دانش‌آموزان امریکایی و پس از آن بریتانیایی جزو چاق‌ترین‌ها بوده‌اند.

چاقي
در ارزیابی‌ای که به‌تازگی انجام شده است مشخص شده که دختران بریتانیایی و امریکایی چاق‌ترین‌ها در جهان هستند.

روزنامه «دیلی میل» در گزارشی اشاره کرده که در مطالعات صورت گرفته درباره نرخ افرادی که بیش از اندازه چربی دارند مشخص شده که در ۳۰ کشور جهان این میزان خطرناک و بیش از اندازه بوده است.

در یکی از این مطالعات مشخص شد که دختران امریکایی بیشترین میزان چربی را در بدن خود دارند. در امریکا و بریتانیا مجموعا بیش از نیمی از زنان مبتلا به داشتن چربی بیش از اندازه هستند.

چاق‌ترین دختران در کدام کشورها زندگی می‌کنند؟+جدول

این تحقیق نگرانی تازه‌ای را در مورد افزایش وزن زنان در سنین اولیه به ویژه در اطراف شکم و معده آنان در کشورهای مختلف ایجاد کرده است. به طور کلی ۸۷ درصد از مردان و ۷۵ درصد از زنان در کشورهای توسعه یافته چربی اضافی در بدن‌شان دارند.

در رتبه‌بندی ۲۰ کشور توسعه یافته جهان دانش‌آموزان امریکایی و پس از آن بریتانیایی جزو چاق‌ترین‌ها بوده‌اند.

این ارزیابی توسط دانشگاه فناوری اوکلند در نیوزیلند انجام شده است. پس از امریکا و بریتانیا که ۵۱.۹ و ۵۱.۴ درصد از دختران‌شان به چاقی مبتلا هستند و چربی اضافی دارند کشورهای دیگر با بالاترین میزان دختران مبتلا به چربی اضافه به ترتیب ذیل بوده‌اند: یونان (۵۱.۳)،‌نیوزیلند (۵۰.۹)، اسرائیل (۴۸.۸)، ایرلند (۴۸.۷)،‌ ایتالیا (۴۶.۵)، اسلوونی (۴۶.۲)، اسپانیا (۴۶)، استرالیا (۴۵.۲)، ایسلند (۴۵.۲)، برونئی (۲۷.۸)، ژاپن (۳۴.۶)، کره جنوبی (۳۵.۴)، سنگاپور (۳۵.۵)، فرانسه (۳۸.۲) و نروژ (۳۸.۲) درصد بوده‌اند.

چاق‌ترین دختران در کدام کشورها زندگی می‌کنند؟+جدول

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها