رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 39275

۲۰ راه ساده برای پولدار شدن

ساعت 24-ممکن است به دنبال اولین درآمدهای میلیون دلاری از کسب و کارتان باشید اما حقیقت این است که تنها راه میلیونر شدن ,جمع کردن سود و منافع تجارت نیست.میلیونر شدن به تصمیماتی که در زندگی روزمره تان می گیرید بستگی دارد.امروزه بیشتر از هر زمان دیگری در دنیا میلیونر وجود دارد و دلیلش هم صرفا خوب بودن وضعیت بازار نیست.گفته می شود که اقتصاد شاهد روزهای بهتری است و اگر افراد بدانند چطور ومتناسب با وضعیت بازار و اقتصاد رفتار کنند می توانند موفقیت های زیادی کسب نمایند.

۲۰ راه ساده برای پولدار شدن
اگر شما هم می خواهید میلیونر باشید ,باید بتوانید مهارت و فعالیتهای تجاری را با تصمیمات درست مالی همراه کنید تا هم به حداکثر سود برسید و هم برای روز مبادا پس انداز کنید.هر چند گفتنش بسیار ساده تر از عمل به نظر می رسد اما کارهایی که باید برای پولدارشدن انجام دهید ,چندان سخت نیست.
۱ – خرید ضروریات را به خرید چیزهایی که دوست دارید ترجیح دهید هرچند یکی از دلایل تلاش برای میلیونر شدن این است که بتوانید به چیزهایی که می خواهید برسید مثلا زندگی در خانه ای بسیار بزرگ تر از نیازتان یا خریدن یک ماشین بسیار لوکس اما بدانید با این شیوه زندگی از اهداف تان عقب خواهید ماند.

۲- کمتر از درآمدتان خرج کنید
این ,قانون ذخیره پول و افزودن ثروت است.توصیه های قدیمی هم می تواند خوب باشند و این هم یک توصیه بدرد بخور قدیمی است که "اندازه دخل تان خرج کنید ".

۳-مطمئن شوید که توانایی پرداخت هزینه ی چیزهایی که می خرید را دارید و هرچقدر سریعتر بتوانید آن را بپر دازید ,بهتر است.
این طور بهتر می توانید دنبال کاری که دوست دارید بروید و در نتیجه به اهداف تان نزدیک تر خواهید شد.

۴- صبر را تمرین کنید
بالا بردن کیفیت زندگی و سطح خواسته ها ,همراه با افزوده شدن پول و دارایی برای میلیونر شدن ,وسوسه انگیز است اما اگر تحمل نداشته باشید و زود از کوره در بروید به اهداف تان نمی رسید.

۵-از سیستم خودکار کسر از موجودی استفاده کنید شما نمی توانید پولی را که ندارید خرج کنید بنابراین آگاهی از وضعیت حساب و موجودی بانکی تان ,بهتر از هر شیوه دیگری به پس اندازمالی تان کمک خواهد کرد.

۶- حساب کارت های اعتباری تان را هر ماه تسویه کنید
داشتن یک امتیاز اعتباری خوب همیشه یک وضعیت مالی قوی محسوب می شود.اما وقتی قرار است برای میلیونر شدن تلاش کنید باید مطمئن شوید از عهده خرج های تان برمی آیید.

۷-از زمان به نفع خودتان استفاده کنید
هرچه زودتر پس انداز کردن را شروع کنید بیشتر به نفع تان است .اگر در بیست یا سی سالگی پس اندازکردن را آغاز کنید قادر خواهید بود در عرصه علاقه مندی های تان موقعیت بهتری برای خود ایجاد کنید بدون اینکه کار خاص و بسیار بزرگی انجام دهید.

۸- قبول کنید که پول برای تان شادی نمی خرد
وقتی بجای خوش گذرانی و انگیزه های کوتاه مدت و بی فایده ,مشغول کار وتلاش برای یک هدف یزرگ و سالم هستید ,سریع تر و ساده تر به این اهداف خواهید رسید.

۹-باور کنید که روز مبادا هم وجود دارد
داشتن یک مقدار پس انداز ,جدا از سرمایه و ذخیره کسب و کارتان ,شما را در مسیر ثابت و همیشگی به سمت هدف تان نگه می دارد .گذشته از این شما هرگز نمی دانید چه وقت یک نیاز غیر منتظره مالی ,غافلگیر تان خواهد کرد.

۱۰- سعی کنید زیر بار قرض نروید
حتی اگر از درآمد ماهیانه تان مطمئن هستید و می دانید توانایی برگرداندن قرض را دارید بازهم باید هر نوع قرض گرفتن را کنار بگذارید.چو.ن اگر شرایط دشواری در کسب و کارتان رخ دهد ,از نظر مالی آزاد نخواهید بود و نمی توانید به رویای میلیونر شدن تان دست یابید.اگر می خواهید پولدار شوید ,مطمئن شوید که تمام بدهی های تان را پرداخته اید.

۱۱-سخت کوش و جدی باشید
اگر به سختی کار کنید ,بحران های مالی را آسان تر می توانید جبران کنید.

۱۲-شغل دوم داشته باشید
باشغل دوم نه تنها سریع تر می توانید پس اندازتان را افزایش دهید بلکه اگر سرتان شلوغ باشد وقتی برای خرج پولی که برای بدست آوردنش زحمت می کشید نخواهید داشت.

۱۳- از داشتن رویاهای بزرگ نترسید
معمولا اهداف و برنامه های ساده و متعادل ,منتهی به دست آوردهای بزرگ نمی شوند .داشتن رویا و هدفی بزرگ تر از آنچه که هم اکنون در توان تان است ,واقعا بهترین راه برای رسیدن به آرمان تان می باشد.

۱۴-مهارت مدیریت پول و سرمایه تان را کسب کنید
دانش مدیریت سرمایه تان را به روز کنید و بدانید بدون ندیریت درست ,هرگز به بالندگی و هدف مدنظرتان نخواهید رسید.

۱۵- کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید
کار کردن در زمینه ای که دوستش دارید و از آن لذت می برید یکی از سریع ترین راه ها برای کسب اختیارات مالی و موفقیت است.شما برای کار مورد علاقه تان وقت بیشتری می گذارید و پیشرفت بهتری هم خواهید کرد و این گونه به موقعیت بالاتری نیز می رسید.

۱۶-اول به خودتان اهمیت دهید
اینگونه راضی و خوشحال خواهید بود و موفقیت های مالی در اهداف تان کسب خواهید کرد.

۱۷-برای رسیدن به پول تلاش کنید
فقط پس انداز کردن و آروزی رسیدن به سود و منفعت را داشتن ,هرگز کافی نیست.شما فقط به چیزی خواهید رسید که جستجویش کنید.

۱۸-روی خودتان سرمایه گزاری کنید
اگر آموخته های تان را گسترش ندهید و توسعه حرفه ای نداشته باشید ,وجه تمایزی با دیگران ندارید وکارفرمای تان دلیل و انگیزه ای برای کمک و همراهی با شما نیز نخواهد داشت.

۱۹-روی دارایی تان سرمایه گزاری کنید
در دسترس بودن اموال ,همیشه امتیاز خوبی به شمار می رود چون همیشه خریدارانی وجود دارند و ارزش سرمایه بعد از سقوطی که درسال ۲۰۰۸ داشت شروع به بالا رفتن کرده است..

۲۰-باور داشته باشید که همیشه بیشتر از یک راه حل وجود دارد
انعطاف پذیر و همه فن حریف بودن ,شمارا سریع تر به راه حل مشکل تان خواهد رساند.

هیچ راه شکست ناپذیر و قطعی برای پولدارشدن وجود ندارد ,اگر چنین بود همه به راحتی در آمدهای میلیون دلاری کسب می کردند.با این وجود اگر بتوانید شیوه ها و کنش های درست تجارت را با مهارت های خوب شخصی تان همسو کرده و به درستی مدیریت کنید ,مانعی بر سر راهتان نخواهد بود.این ۲۰ توصیه را دنبال کنید و شما هم یک میلیونر باشید.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها