رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 53510

چگونه در محل کار چرت بزنیم؟

ساعت 24- به رییس تان : " اگربا بالاترین حد توانم کار کنم و ۱۵ دقیقه فقط چشمانم را ببندم قابل قبول تر از این نیست که با کامپیوترم ورق بازی کنم ؟ " .

چگونه در محل کار چرت بزنیم؟
پژوهشگران ثابت کرده اند خوابی که ۱۰ تا ۳۰ دقیقه طول میکشد میتواند هشیاری و روحیه را تقویت کند.حتی یک چرت ۶ دقیقه ای میتواند افزایشی محسوس و اساسی در عملکرد حافظه کلامی دربرداشته باشد.اما اگر میخواهید پشت میز کارتان چرت بزنید اول باید رئیس تان هم آن را بپذیرد. به او بگویید : " اگربا بالاترین حد توانم کار کنم و ۱۵ دقیقه فقط چشمانم را ببندم قابل قبول تر از این نیست که با کامپیوترم ورق بازی کنم ؟ " .
تکنیک هایی برای یک چرت مرغوب :
یک
هرگز به جلو خم نشوید و صورت تان را میان بازوان تان مخفی نکنید , پشت تان را هم منحنی نکنید.بهتر است کمی لم دهید , اینکار برای راحت بودن و برداشتن فشار از روی کمرتان است .
دو
اگر بتوانید پاهای تان را چند سانتی متراز زمین بلند کنید خوب است.هیچ وقت پاهای تان را روی میز نگذارید , همین مقدار فاصله پاها از سطح زمین , حالا به هر دلیلی , یک دنیا تفاوت ایجاد میکند!
سه
وقتی چشمان تان را میبندید , نفس های بلند و عمیق بکشید و روی تنفس بسیار آرام تمرکز کنید. بهترین راه این است که خودتان را درحال به خواب رفتن تصور کنید.اگر محل کارتان پرسرو صداست از گوش گیر استفاده کنید.
چهار
بازوهای تان را ضربدری روی هم بگذارید , اینطور راحت ترهستید تا اینکه دست های تان آویزان یا روی دسته صندلی باشد , همچنین انگار که پتویی روی تان باشد کمی احساس گرما خواهید کرد که به چرت زدن تان کمک میکند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها