رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 536368

‌نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال را بیشتر بشناسید

ساعت 24- فهرست نهایی نامزدهای تاییدصلاحیت‌شده فدراسیون فوتبال اعلام شده و ۶۹ نفر برای ریاست و صندلی‌های هیئت‌رئیسه رقابت خواهند کرد.

به جز صندلی ریاست و سه کرسی نایب‌رئیسی، هفت صندلی هیئت‌رئیسه باقی خواهند ماند که دو مدیرعامل باشگاه‌ها (اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش بانوان و مردان)، دو رئیس هیئت فوتبال و سه کارشناس فوتبال اعضای هیئت‌رئیسه را تشکیل خواهند داد. طبق فهرست اعلام‌شده، بیشترین ترافیک و رقابت در بخش کارشناس هیئت‌رئیسه است که هر کسی خارج از بدنه مدیرعاملی باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال برای شرکت در انتخابات باید در این بخش نامزد شود. درحال‌حاضر ۳۴ نفر برای سه کرسی کارشناس هیئت‌رئیسه نام‌نویسی کرده‌اند. در این گزارش نگاهی به آخرین و برجسته‌ترین سوابق نامزدهای انتخابات این فدراسیون خواهیم داشت تا شناخت بیشتری به‌ویژه از برخی چهره‌های کمترشناخته‌شده داشته باشیم.
نامزدهای ریاست و گزینه‌های پیشنهادی برای سمت نواب رئیس اول، دوم و سوم
۱ - مصطفی آجرلو: حسن نصر اصفهانی (نایب‌رئیس اول) امیرحسین (سعید) فتاحی (نایب‌رئیس دوم) لیلا ‌سادات محمدیان (نایب‌رئیس سوم)
۲ - شهاب‌الدین عزیزی‌خادم: (نایب‌رئیس اول او تأیید نشد و نایب‌رئیس دوم استعفا داد) شهره موسوی (نایب‌رئیس سوم)
۳ - علی کریمی: مهدی مهدوی‌کیا (نایب‌رئیس اول) سعید دقیقی (نایب‌رئیس دوم) فاطمه علیپور (نایب‌رئیس سوم)
۴- کیومرث هاشمی: علیرضا رحیمی (نایب‌رئیس اول) غلامرضا بهروان (نایب‌رئیس دوم) پریا شهریاری (نایب‌رئیس سوم)
نامزدهای کرسی هیئت‌های فوتبال
احسان اصولی، عبدالکاظم طالقانی، طهمورث حیدری، حسین باجیوند، حبیب‌الله ابوالحسن‌شیرازی، امیرحسین محتشم، علی طاهری، عباس صوفی، جواد ششگلانی، منصور بیک‌وردی، غلامعلی هنرپیشه
نامزدهای کرسی مدیران عامل باشگاه‌ها
سعید عباسی، محمدرضا ساکت، محمد جواهری، بهرام رضاییان، سعید نجاریان، احمد مددی، مهرداد سراجی
علیرضا جنتی، احمد عشقان‌ملک، رضا رضایی، اکبر محمدی
نامزدهای کرسی کارشناس (سایر اعضای هیئت‌رئیسه)
علیرضا ابراهیمی، محمد آخوندی، بهنام ابوالقاسم‌پور، خداداد افشاریان، احمدرضا براتی، محسن ترکی، غلامرضا جباری، رضا درویش، صادق درودگر، داود رفعتی، حسین زرگر، رضا صادق‌پور، اسماعیل صفیری، فریده شجاعی، ابراهیم شکوری، حسین شمس، علیرضا شهاب، رسول فروغی، شهامت عباسی، علی علیزاده، حسن کامرانی‌فر، امین کریمیان، جمیله کشاورز، میرشاد ماجدی، رضا محمد کاظمی، مسعود مرادی، هدایت ممبینی، حمیدرضا مهرعلی، هوشنگ نصیرزاده، نیما نکیسا، امین نوروزی، حسین نیرویار.

آل‌کثیر چند بازی دیگر را از دست می‌دهد؟
به گزارش فوتبال 360، مصاحبه جلال حسینی پس از پایان نیم‌فصل اول، نشان داد محرومیت آل‌کثیر چقدر پرسپولیسی‌ها را اذیت کرده است. آنها بدون داشتن مهاجم نوک، سخت گل می‌زدند و فشار زیادی را تحمل کرده‌اند. فشاری که با لغو بازی‌های ملی و ادامه لیگ در اسفند و فروردین ماه، احتمالا هفته‌های بیشتری ادامه پیدا می‌کند. طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، هفته شانزدهم و هفدهم لیگ، تا اواسط اسفند انجام خواهد شد و تعطیلات کوتاه نیم‌فصل به پایان خواهد رسید. پرسپولیس در این دو بازی روبه‌روی سایپا و صنعت نفت قرار می‌گیرد. یک هفته پس از آن، تیم‌ها برای جام حذفی آماده می‌شوند و پرسپولیس باید با مس نوین بازی کند. با توجه به گزینه‌های محدود پرسپولیس روی نیمکت، گل‌محمدی در این بازی هم مجبور خواهد بود با بیشتر بازیکنان اصلی وارد زمین شود. هنوز برنامه هفته هجدهم و لیگ برتر در سال جدید، اعلام نشده اما با توجه به فاصله زمانی 22 اسفند تا 13 فروردین، با درنظرگرفتن وقفه‌ای کوتاه برای شروع سال جدید، باز هم لیگ دو یا سه هفته دیگر ادامه پیدا می‌کند. بدتر اینکه طبق حکم اعلام‌شده برای آل‌کثیر، او تا زمان پایان محرومیتش اجازه تمرین با پرسپولیس را هم ندارد؛ بنابراین به زمانی برای آمادگی نیاز خواهد داشت. پرسپولیس هفته هجدهم میهمان نفت مسجدسلیمان است و هفته نوزدهم، با شهرخودرو در مشهد بازی می‌کند. هفته بیستم هم آنها در تهران میزبان نساجی هستند. 25 فروردین، لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس شروع می‌شود. بازی‌هایی که احتمال زیادی دارد تهران میزبان آن باشد و آل‌کثیر هم در صورت رسیدن به مرز آمادگی، بتواند برای تیمش به میدان برود. تا قبل از این تاریخ، آل‌کثیر شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان نخواهد داشت و پرسپولیسی‌ها، همچنان باید به بازی بدون او ادامه دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها