رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 150276

معروف ها چگونه می خوابند

ساعت 24- برای افراد معروف و موفق به خاطر آنکه همیشه سرشان شلوغ است خواب خوب مثل یک گوهر می ماند. پس وقتی بحث یک خواب عمیق و خوب به میان می آید آنها هر کاری می کنند تا از بیماری بی خوابی، استرس فشار کار در هنگام خواب و یا حتی از خر و پف هایی که ممکن است آنها را از خواب بپراند دوری کنند. آنها به کارهای عجیبی دست می زنند...

عکس اصلی
dir="RTL">ساعت 24:گویا تام کروز به شدت خروپف می کند واین مورد باعث شده او اتاقی مخصوص درست کند که ضد خروپف است، این اتاق صدای خروپف را جذب می کند، از بیرون اصلا شنیده نمی شود و علاوه بر این بسیار راحت و تاریک است. مناسب برای یک خواب عمیق...

تام کروز

وینستون چرچیل هر روز سر ساعت 5 بعد از ظهر بعد از نوشیدن یک لیوان شربت خنک همه ی کارهای خود را تعطیل می کرد و برای دو ساعت می خوابید. به گفته ی خود او این خواب دو ساعته باعث می شد که که برای یک روز و نیم کارایی داشته باشد. چرچیل اغلب شب ها به فعالیت مشغول بود به طوری که اسم جغد شب را برای او انتخاب کرده بودند.

وینستون چرچیل

ماریا کری به سند مصاحبه ی خود با "اینترویو مگزین" برای آنکه بتواند خوب بخواند نیاز دارد که 15 ساعت خواب داشته باشد! همچنین هنگام خواب 20 دستگاه مرطوب کننده ی هوا در اتاق خود قرار می دهد که باعث می شود که مشکلات حنجره و گلویش حل شود. به گفته ی خودش خوابیدن در همچین شرایطی مثل خوابیدن در موتور خانه است.

با توجه به کتاب "قلب جن زده: زندگی و زمانه ی استفن کینگ" این نویسنده ی کتاب های علمی تخیلی یک مراسم عجیب برای خوابیدن دارد. استفن کینگ می گوید: "مسواکو می زنم، بعد دستامو می شورم. می پرسین چرا یکی باید قبل خواب دستاشو بشوره؟ خودمم نمی دونم. قسمت باز بالشت ها هم حتما باید با سمت دیگر تخت موازی باشد، می پرسید چرا؟ بازم نمی دونم !!"

استفن کینگ

چارلز دیکنز نویسنده ی مشهور قرن هجدهم انگلستانی که به شدت از بی خوابی رنج می برد همیشه یک قطب نما با خود حمل می کرد تا همیشه در جهت شمال بخوابد و بنویسد، اعتقاد داشت که این کار در بالا در بالا رفتن خلاقیتش تاثیر گذار است.

چارلز دیکنز

امیلی برونته نویسنده ی زن مشهور قرن هجدهم انگلستان که بلندی های بادگیر او برای ایرانی ها هم شناخته شده است از مشکل شدید بی خوابی رنج می برد. او برای آنکه خوابش ببرد انقدر دور میز شام خود می چرخید تا از خستگی به خواب برود.

اکثر مردم برای تاریک کردن اتاق خود از پرده های کلفت استفاده می کنند ولی امینم خواننده ی معروف آمریکایی این مورد را به یک مرحله ی دیگر برده است، او از ورقه های آلمینیومی استفاده می کند! او همچنین در هنگام خواب از "وایت نویز" استفاده می کند که به گفته ی خودش برای زمانی مناسب است که در حال سفر بین کشورهای با اختلاف زمانی زیاد است. (وایت نویز اصواتی است که از فرکانس های زیاد با شدت یکسان تشکیل شده اند)

امینم

لیوناردو داوینچی از یک برنامهی خواب به نام چرخه ی خواب اوبرمن پیروی می کرد که در طی آن هر چهار ساعت یک بار 20 دقیقه می خوابید. این روش غیر معمول شاید به این دانشمند/هنرمند/مخترع معروف ایتالیایی کمک می کرده که ساعت های زیادی در شبانه روز به کار مشغول باشد ولی برای پروژه هایی که به کار زیاد پشت سرهم نیاز داشته است مشکل ساز می شده است.

لیوناردو داوینچی

مایکل فلپس یکی از عادت خوابهای عجیب نه این لیست بلکه همه ی دنیا را دارد. او در یک محفظه می خوابد که هوای 8500 متر تا 9000 متر بالاتر از سطح دریا را شبیه سازی میکند! این امر باعث می شود که بدن او برای تولید گلبول های قرمز بیشتر فعالیت کند این امر باعث افزایش میزان استقامت او در هنگام مسابقات می شود.

مایکل فلپس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها