رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 151927

چگونه لایک بیشتری بگیریم ؟ / راهی مطمئن برای افزایش لایک در اینستاگرام

آموزش افزایش لایک در اینستاگرام تضمین شده/اگر می خواهید در فضاهای مجازی لایک بیشتر بگیرید و نمی دانید که چگونه لایک بیشتری بگیریم؟ این مطالب شما را کمک خواهد کرد که در اینستاگرام لایک خور بیشتری داشته باشید ....

a href="http://www.saat24.com/news/151927/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%84%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%84%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85" target="_blank">چگونه لایک بیشتری بگیریم


برای اینکه پست هایتان لایک بیشتری بخورد باید مواردی را لحاظ کنید که شامل گزینه های زیر می باشد .

الف :برای خوردن لایک بیشتر در سایتی که عضو هستید فعالانه عمل کنید در واقع باید حضورتان در آنجا زیاد باشد وکم کم باید در سایتهای همانند اسم ورسم برای خودتان دست وپا کنید وچند سالی جلوی مانیتور نشسته ودر وبلاگستان کار کرده باشید .این را باید بدانید که در اینترنت حق پیشکسوتان رعایت می شود وشما باید در آن قدیمی شوید .

ب:اگر می خواهید لایک زیادی بخورید باید خودتان هم پست دیگران را لایک کنید مگر این ضرب المثل را نشنیده ای که می گوید( با هر دستی بدی از همون دست پس می گیری ).

ج:در مورد همه مسائل دنیا اظهار نظر کنید در این رابطه هیچ کوتاهی نفرمایید .بدین گونه هم صاحب نظر به شمار می روید وهم فعال .

د:از کلمات با مزه استفاده کنید وحس شوخ طبعی خود را بالا ببرید و به نمایش بگذارید یه صحنه بامزه و تیکه کلامهای با حال قدیمی خیلی کمک کننده است .

م:در مورد موضوعات اجتماعی ،سیاسی،هنری،ادبی وبی ادبی نظر تند دهید.هر چه قدر افراطی باشید لایک خورتان هم بالا تر می رود . وقایع عجیب دنیا را باز گو کنید باید مقداری دو قطبی عمل کنید هم وقایع خشن وهم وقایع دل نازک را بیان کنید .

ک:سرعت خود را بالا ببرید . کسانی که اولین تحلیل ها وبا مزه بازیها را انجام می دهند بیشترین لایک را می گیرند پس سریع عمل کنید .

گ:صفحه هایی که گرافیک بالا دارند وتمیز هستند لایک بیشتری می خورند .از شعرو گرافی هم استفاده کنید که لایک خورش خیلی بالاست.

لایک بگیر اینستاگرام

چگونه لایک بیشتری بگیریم در اینستاگرام؟

در اینستاگرام شماعکسهای مورد علاقه و لحظات دیدنی وجذابتان را به اشتراک می گذارید اگر کم لایک می شوید.مراحل زیر را انجام دهید .( افزایش لایک در اینستاگرام)

هشتک در اینستاگرام

  1. از هشتک استفاده کنید :با هشتک می توانید تصویرهایتان را با یک کلمه ی کلیدی دسته بندی کنید.این امر به کاربران کمک میکند که شما را راحت تر پیدا کنند و لایک شما در اینستاگرام بالا برود.اگر از هشتک بیشتر استفاده کنید مقدار بازدید کنندگان تصویرهای شما بیشتر خواهد شد.
  2. برای هر تصویر هشتگهای زیادی قرار دهید تابازدهیتان بالا برود .مثلا اگر از گربه سیاهتان عکس می گذارید .از این هشتگ ها می توانید استفاده کنید ،#cat،#black
  3. از هشتک هایی که محبوبیت بیشتری دارند استفاده کنید مانند :#love،#coffee
  4. می توانید در اینترنت سرچ کنید وهشتک های معروف را پیدا کنید و از آن استفاده کنید این امر باعث می شود که عکس شما در میان تعداد زیادی عکس برود .

عکسهای اینستاگرامی

5-روی تصویرتان effect بگذارید .از معروفترین آن ها Early-birdآ X-poll هستند که باعث جذابیت عکستان می شوند .وانها را منحصر به فرد می کنند.

6-در گوشیتان برنامه هایی از برنامه های زیر که عکسها را جذاب تر می کننداستفاده کنید . Camera، Pro HDR، Snap-seed و Pixlr-o-matic

به دنبال عکسهایی باشید که از آن ها استقبال زیادی شده

7-بهترین عکسها وبا کیفیت ترین عکسها را انتخاب کنید بعضی از افراد از هر چیزی عکس می گیرند ودر اینستا گرام می گذارند .اگر می خواهید شانس لایکتان بالا برود باید بهترین وزیباترین وجذاب ترین عکسها را انتخاب کنید.

عکسهای با کیفیت بالا در اینستاگرام

8-می توانید از تصاویر شخصی وخانوادگی استفاده کنید ولی یادتان باشد که با کیفیت ترین را برگزینید .

9-از تصاویری که تا بحال کسی آن را ندیده است بگذارید .

10- از حیوانات خانگیتان عکس بگذارید.

عکس حیوانات خانگی در اینستاگرام

11-اگر می خواهید از غذاهایتان عکس بگذارید عکسی را بگذارید که واقعا جالب و منحصر به فرد باشد.

12-از برنامه فتوشاپ استفاده کرده وچند عکس را در یک کادر در کنار هم قرار دهید این کار باعث لایک خوری بیشتر می شود .

اجتماعی بودن

13-در گروه فعال باشید .تصویر دوستتان را لایک کرده وبرایش کامنت بگذارید .با این کار تعامل شما با دیگران بیشتر خواهد شد .باید به تصاویر کسانی که شما را follow کرده اند نگاه کنید .اگر واقعا دنبال لایک خوردن بیشتر هستید باید تصاویر افراد ناآشنا را هم لایک بزنید .

14-سعی کنید پست هایتان را صبح زود ویا نیمه شب نگذارید آنها را بعد از شام قرار دهید که مردم در حال وبگردی هستند تا لایک بیشتری بخورد .پنجشنبه ها وجمعه ها پست نگذارید که هیچ لایکی نخواهد خورد.بعد از گذاشتن پست عکسهای دیگران را هم نگاه کنید ولایک بزنید و برایشان کامنت بگذارید .

نکته ها :از هشتکها در کامنت استفاده نکنید .از هشتکهابه اندازه استفاده کرده و برای هر تصویر از هشتک مرتبط استفاده کنید.چند عکس را همزمان نفرستید وبین آنها فاصله یی معین کنید چون برای بیننده ها آزار دهنده می شود .از گذاشتن عکسهای سلفی زیاد خودداری کنید چون خود شیفته به نظر می آیید.بعضی از افراد از نظر سلیقه با شما همفکر هستند انها را follow کنید .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها