رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 111136

عجیب‌ترین انتقاد از عادل فردوسیپور

ساعت 24-مهدی فنونی‌زاده یکی از شش گزینه نظرسنجی برنامه نود برای انتخاب بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب بود که البته با دریافت دو درصد آرا، روی پله آخر قرار گرفت.

1
مهدی فنونی‌زاده یکی از شش گزینه نظرسنجی برنامه نود برای انتخاب بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب بود که البته با دریافت دو درصد آرا، روی پله آخر قرار گرفت. حالا بازیکن سابق استقلال از این مساله شاکی است.

او کل فلسفه نظرسنجی را زیر سوال برده و در نهایت از یک جمله تکراری استفاده کرده است: «برنده نظرسنجی‌های نود فقط مخابرات است!»

در طول این سال‌ها خیلی از منتقدان نود به طرز عجیبی سعی کرده‌اند درآمدهای مخابرات از این برنامه را کهکشانی جلوه بدهد، در حالی که به هیچ وجه اینطور نیست.

آمار منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌دهد درست یک دهه قبل، یعنی سال 84 روزانه 4 میلیون پیام کوتاه در ایران جابه‌جا می‌شده که این رقم در سال 87 به روزی 60 میلیون مسیج رسیده است!

در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها از ارسال روزانه بیش از 100 میلیون پیامک در ایران حکایت دارد. به علاوه گفته می‌شود روزی 20 میلیون پیامک تبلیغاتی هم جابه‌جا می‌شود که رقم واقعا عجیبی است. در این شرایط آیا واقعا مخابرات ایران می‌تواند از ناحیه یک‌ونیم میلیون پیام کوتاه هفتگی که شاید جمعا ارزشی به اندازه 30 میلیون تومان داشته باشد، برای خودش سود و زیانی متصور شود؟

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها