رفتن به محتوا

اخبار اقتصادی

  • ساعت 24- بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

  • ساعت 24 - ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش‌ها شده و به گفته واسطه‌های ملکی، برای آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های اعلامی جدید عرضه می‌شوند مشتری چندانی وجود ندارد. انتهای پیام خبرنگار مجید انتظاری دبیر مریم طاووسی لینک کوتاه isna.ir/xdQZq9 برچسب‌ها: مسکنبازار مسکنقیمت مسکنمعاملات مسکن اخبار مرتبط آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران: بازار مسکن تهران امسال به آرامش می‌رسد بانک مرکزی اعلام کرد میانگین قیمت مسکن در تهران متری ۸۱ میلیون تومان مطالب پیشنهادی امتیاز جمع کن و اتریوم بگیر! تجمع مردم برای کاشت مو جلوی کیلینک ایران نوین!‌ فرم رو پر کن ✅ درمان قطعی زانو درد، بدون دارو، بدون تزریق، بدون جراحی! (پرسش‌نامه) میخوای زانو دردت رو بدون قرص برای همیشه خوب کنی؟ (پرسش‌نامه رو پر کن!) درمان قطعی زانو درد بدون دارو! ((حتما پرسش‌نامه رو پر کن)) کارت عضوشتاب نکسو با سود روزشمار 26%

  • ساعت 24 - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در رابطه با چای دبش علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد. انتهای پیام/

  • اصرار دولت بر بازگشت یک بند حذف شده از بودجه
    کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟

    ساعت 24- حاجی‌دلیگانی در واکنش به نامه رییس سازمان برنامه و بودجه برای برداشت ۳ هزار میلیارد تومان از صندوق تامین خسارات بدنی تصریح می‌کند: من نامه را دیدم، ولی نتیجه نداشت. این نامه در کمیسیون هم مطرح شد و بحث‌های زیادی هم راجع به آن صورت گرفت، ولی به نتیجه مشخصی نرسید.

  • ساعت 24 - مسعود نیلی اقتصاددان ایرانی درنوشته‌ای که درباره احتمال وقوع دوباره رشدهای اتفاق افتاده درسالهای تازه سپری شده در سالهای آینده ابزراز تردید کرده و می‌نویسد رشد در محدوده دو تا سه درصدی تا پایان این دهه خوش‌بینانه به‌نظر می‌رسد مگر اینکه تغییرات بزرگی در عواملی که رشد اقتصادی برای ایران ایجاد می‌کنند رخ دهد.

  • ساعت 24-قیمت طلا در بازار جهانی تقریبا بدون تغییر، روی عدد ۲ هزار و ۳۳۸ دلار ایستاد. طلا در بازار جهانی تغییری در قیمت‌ها نداشت و در نرخ ۳ زهار و ۳۳۸ دلار ایستاد.

  • ساعت 24-بازار سکه در هفته اول اردیبهشت‌ماه سود منفی ۵.۵ درصدی و طلا سود منفی ۹ درصدی داشت.

  • ساعت 24 -رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و و پیمانی با تاکید بر ضرورت داشتن امنیت شغلی گفت:با کارگر ماهر و تحصیلکرده ما بخاطر فقدان امنیت شغلی مانند کارگر ساده و بدون تحصیل پس از بیست سال برخورد می‌شود و شان جامعه کارگری با نبود امنیت شغلی زیرسوال است.

  • ساعت 24 - افزایش تقاضاهای سرمایه‌ای در یک اقتصاد منجر به تشدید شکاف بین عرضه و تقاضا می‌شود به شکلی که اگر شما هر چه قدر هم عرضه یک کالا را زیاد کنید (به طور نمونه خانه‌های زیادی بسازید) اما به واسطه حضور تقاضاهای سرمایه باز هم شاهد گران‌تر شدن آن کالا خواهیم بود، ا

  • انتقادهای عبدالناصر همتی به تصمصم‌های پولی وارزی دولت سیزدهم پایان ناپذیر است. او در نوشته تازه خود به ابراهیم رئیسی می‌گوید مشخص کند بانک‌های متخلف با ناترازی‌های ۴۵۰هزار ملیاردتومانی چگونه منحل خواهند شد؟ همتی، نوشته است :« خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده‌است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟» او کانال تلگرامی خود نوشت:« #رئیس_جمهور:« در سال گذشته ۳ موسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند. » از ۳ موسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده‌گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.

تازه‌ترین خبرها