رفتن به محتوا

اخبار سیاسی

  • ساعت 24- فرمانده فراجا اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد.

  • جمهوری اسلامی متحد شرق در نبرد جهانی

    ساعت 24 - چیزی که این روزها در دنیا آشکار است کوشش برخی از کشورها به ویژه کوشش روسیه و چین و شماری از متحدان آن‌ها برای به هم زدن نظم برآمده از اردوگاه سوسیالیسم شوروی و نیز کشورهی اروپای شرقی است. روسیه تحت استیلای ولادیمیر پوتین و الیگارشی همراهش با رویای زنده کردن شوروی سابق و برگرداندن کشورهای جداشده اش غرب را به چالش کشید و پس از تصرف کریمه قصد انضمام اوکراین به خاکش را دارد.

  • ساعت 24-سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعاهایی علیه کشورمان را به شدت محکوم و از همراهی معدود کشورهایی در اروپا از رویکرد ظالمانه دولت آمریکا انتقاد کرد.

  • جاناتان گرینبلات، سیاستمدار و مشاور اوباما مدعی شد: ‏همانگونه که ایران نیروهای نیابتی نظامی مانند حزب‌الله دارد، گروه‌های دانشجویی یهودی و فلسطینی [حامیان فلسطین] نیز نیروهای نیابتی ایران در دانشگاه‌ها هستند. خبر آنلاین به نقل از خبر گزاری دانشجو

  • ساعت 24- جنبش‌های حماس و فتح و یک دیپلمات در پکن عصر جمعه اعلام کردند که چین میزبان مذاکرات آشتی داخلی میان گروه‌های فلسطینی خواهد بود.

  • ساعت 24 - امنیتی‌سازی و تولید روایت‌های تهدیدانگارانه به تخصصی ویژه برای اسرائیل تبدیل گشته است»؛ این جمله‌ای از محمدجواد ظریف در کتاب اخیر او «پایاب شکیبایی» است که در صفحه 191 ذیل تعریف پروژه امنیتی‌سازی از پرونده هسته‌ای ایران، به تفصیل درباره آن بحث کرده است.

  • ساعت 24 -اگر گشت ارشاد مدیران شکل گرفته و موفق بوده است وضعیت فساد چگونه است که این حجم از فسادها به گوش مردم رسیده و نتیجه برخورد با مفسدان به چشم نمی‎آید؟ و همچنین چرا پاسخگویی به مردم به درستی صورت نمی‌گیرد که مردم هم احساس کنند مسئولان مدافع منافع آنان هستند و با مفسدان مقابله می‌کنند؟

  • ساعت 24 - طرح چندمنظوره «اومااویا» که هفته گذشته در سفر رئیس‌ جمهور رئیسی به سریلانکا افتتاح شد، مجموعه‌ایست که در دولت گذشته قسمت عمده عملیات ساخت آن توسط شرکت ایرانی فراب انجام شده بود.

  • ساعت 24 - محمد باقر قالیباف رییس مجلس جمهوری اسلامی هفته گذشته به رییسی اولتیماتوم داد وتصریح کرد اگر تا فردا یکشنبه برنامه ارزی دولت را ارایه نکند مجلس دست به کار شده و طرح ارزی کشوررا ارایه خواهد کرد. در حالی که هنوز طنین حرفهای قالیباف درآسمان سیاست می چرخید دولت پاسخ محکمی به اوداده است. در این نامه چند بندی که مهر و امضای معاون پارلمانی رییس جمهور پای آن خورده و در پاسخ به اولتیماتوم قالیباف آمده است پیرو جلسات ارزی برگزار شده در دفتر جنابعالی با حضور تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و بیانات جنابعالی پس از برگزاری جلسه و ابراز انتقاداتی در خصوص مدیریت اقتصادی و بازار ارز، موارد ذیل را به استحضار می‌رساند:

  • ساعت 24 - احمد علام الهدی امام جمعه مشهد رفتار و گفتارهای خاص خود را دارد که بیشتر وقت ها با سیاست‌های کلی نظام زاویه پیدا می‌کند و این مواردی است که در کانون توجه قرار می‌گیرد.

تازه‌ترین خبرها