رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 111645

جدال باجناق ها با درگیری به پایان رسید

ساعت24- دیدار 2 تیم میثاق تهران و دبیری تبریز با درگیری و جنجال به اتمام رسید.

dir="RTL">دیدار 2 تیم میثاق تهران و دبیری تبریز امروز از ساعت 16:30 در سالن اختصاصی میثاق برگزار شد و در پایان با نتیجه پنج بر پنج به اتمام رسید.

اما نکته حائز اهمیت این دیدار در گیری مربیان 2 تیم بود که نسبت فامیلی نیز با یکدیگر داشتند.

این دیدار با نتیجه 5 بر3 به سود دبیری تبریز در حال برگزاری بود و با حملات پی درپی میثاق با نتیجه پنج بر پنج به تساوی کشید تا حاشیه های این دیدار آغاز شود.

البته میثاق در این دیدار چند بازیکن مطرح خود به نام های محسن فرهمند، عارف بلوکی و حسین سلطانی را در ترکیب نداشت و با این حال توانست با یکی از 3تیم بالایی جدول به تساوی برسد.

این دیدار که قراربود از ساعت 16 آغاز شود به دلیل تاخیر ماموران انتظامی سالن با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد و همین موضوع سبب اعتراض شدید تبریزی ها گردید.

پس از پایان بازی و زمانی که محمود خوراکچی و علی خسروی در حال مصاحبه بودند صحبت های بکدیگر را شنیدند ، ناگهان به سوی یکدیگر حمله کردند و با دخالت بازیکنان این مشاجره لفظی به درگیری انجامید.

اما نکته حائز اهمیت این دیدار آن بود که در گذشته علی خسروی یکی از یاران محمود خوراکچی محسوب می شد و در درگیری ها پشت یکدیگر بودند ، اما امروز خسروی با خوراکچی درگیری سفت و سختی را انجام داد و به طور قطع نیز در مسائل خانوادگی این جدل بیشتر به چشم می آید.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها